{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

hjælp søger en flaskemor eller kattemor {{forumTopicSubject}}

hjælp hende der gerne ville flaske mine killinger kan alligevel ikke

deres misse mor har afvist dem, de er nu 16 dage,og har været flaske børn i 2

kender du en der har en misse mor der har plads til 4 misser eller en der gerne vil flaske dem,må du meget gerne ringe til mig på 60381786

har kontakter hittekillinger, ingeskattehjem. dyrenes beskyttelse og kattens værn, men ingen har tid eller plads

killingerne er ragdoll. hunkatteblandinger de er langhåret

håber der er nogle der kan hjælpe mig og mine små killinger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp søger en flaskemor eller kattemor
  • #1   13. aug 2008 hvad med 2 af dem, er det til flaske eller misse mor, og hvor bor du henne i verden

• #2   13. aug 2008 De skal helst gå sammen.. tror nok du finder nogen der vil hjælpe..

• #3   13. aug 2008 det håber jeg men ellers må de 2 og 2, da det er deres liv det drejer sig om og hvis de kan komme ud sammen ville jeg blive lykkelig

• #4   13. aug 2008 Uha... Jeg går fast herhjemme men det er helt på jylland... Og her ville det være flaske hvis det var

• #5   13. aug 2008 jeg ville nu gerne køre dem til jylland hvis du skulle ha mod på det, har 3 bøtter killinge mælk

• #6   13. aug 2008 Hvad fejler killingernes egen missemor? Der må vel være en årsag til at hun afviser så små killinger ....

• #7   13. aug 2008 hun er simpel hen for ung, hun vil hellere lege og spise

men tror det var fordi vi tog væk i weekenden og en veninde skulle passe huset og kattene, tror hun har fået stress, for inden vi tog afsted passet hun dem, og da vi kom hjem havde de tabt sig meget, og hun var ikke interserret i dem mere

hendes mælke produktion er også næsten væk

hun har været til dyrelægen hun fejler ikke noget, ingen feber ingen unormale ting, men hun er sikkert for ung, da denne parring slet ikke skulle have været sket,.hun viste ingen tegn på løbetid hun kaldte ikke eller noget, så vi lukket hunde ud i haven sammen med vores nu afdøde ragdoll og tja så hygget de sig ellers

og derved kom killingerne

hun bliver nu steliseret da vi ikke vil udsætte hende og evt flere killinger for dette

• #8   13. aug 2008 Det var trist. Jeg håber du finder en missemor, der kan tage de små.

• #9   13. aug 2008 2 af dem kommer til ny flaske mor i skølskør i morgen, så mangler jeg bare en til de sidste 2

begge forældre er vaksineret med udviddet vaksiner, det vil sige af de er vaksineret mod alt undtagen rabies

• #10   13. aug 2008 Hey hvor i verden bor du?

• #11   14. aug 2008 jeg går os fast hjemme, og bor os i nordjylland. har en søn på 3 måneder. så ved ikke lige hvordan det går ?

• #12   14. aug 2008 jeg har en missemor med killinger på 12 uger, hun har før haft pleje killinger... men igen er det i jylland..

• #13   14. aug 2008 hel alle sammen

jeg takker for hjælpen, vi har nu fundet en flaske mor til killingerne her på sjælland

den lille af dem er i dag blevet aflivet da han var dehydreret, og havde væske i lungerne samt en betændelstilstand, så dyrelægen gav han fred

de andre 3 har nu en god plejemor der tager sig godt af dem,

men tusinde tusinde tag for alle de hjælpende hænder der har tilbudt deres hjælp, kan slet ikke takke jer nok

sender billeder af killingerne om en uges tid, så i ved hvordan det går dem

og endu engang tak til alle de dejlige mennesker der tilbød deres hjælp

• #14   14. aug 2008 hej jeg kommer gerne forbi til en sludder, det har været hyggeligt af snakke med dig, og vi må finde en dag, hvor jeg lige kommer forbi. og tak for hjælpen

• #15   14. aug 2008 det lyder bare godt, vil du skrive en pb, med dit nummer så er jeg sikker på jeg ikke får det slettet eller smidt væk, er nemlig rigtig god til sådan noget

Kommentér på:
hjælp søger en flaskemor eller kattemor

Annonce