{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Øregangsbetændelse ? {{forumTopicSubject}}

Silla har virkelig været til dyrlæge mange gange med sine ører. Sidste gang fandt de så bakterier i øret. Nu synes jeg hun ryster lidt med ørene igen. Jeg har en hjemmestrikket teori . Jeg går et par små ture med hende og hvis hun så finder noget fint grus /jord ruller hun i det, så hun nogle gange har jord i hele hovedet. Det fine fint revet jordbed har til hende i haven er åbenbart ikke godt nok til det formål.
Kan det være den jord udenfor haven der gør hun for bakterier i ørene . Jeg synes jeg kan se at hver gang hun har støvbadet er hun irriteret i sine ører. Nu har jeg købt noget øresalve og ørerens ellers må hun til dyrlægen igen . Men er den teori med jorden helt hen i vejret. Det skal lige siges at der er meget møgbeskidt jord her fordi der er en vrimmel af ude katte der har skidt overalt i årevis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øregangsbetændelse ?
  • #1   6. apr 2021 Jeg har oplevet, at mine 2 sorte katte fik megen ørevoks i venstre øre. Ved ikke om det er et problem sorte katte har?
    Men Sambo kunne vi holde det nede, med, at rense øret en gang om ugen.
    Vores nye Junior, ja han har kun adgang til terrassen, men han havde også baktier i sit venstre øre. Han fik nogle dråber, vi skulle dryppe ham med 2 gange dagligt i en uge.
    7-9-13 er han sluppet af med det og han har nu kun naturlig ørevoks i sit øre.


  • #2   7. apr 2021 Jeg kan ikke se hun har meget ørevoks men har i dag talt med min dyrlæge. De der støvbade skulle jeg ikke være urolig for efter hendes mening . Det er åbenbart bare noget de kan være uheldige at få siger hun. Nu har jeg både ørerens til skylning og noget salve der skulle tage bakterier. Så nu prøver jeg lige det inden hendes årlige tjek der snart nærmer sig . Jeg håber jeg er lige så heldig som du har været og det så går væk.

Kommentér på:
Øregangsbetændelse ?

Annonce