{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Forsyninger {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg bestilt grus på Agrosam, og flyttet poserne med Van cat ind i skuret, så nu er jeg træt smiley
Efter at de havde ringet fra Agrosam, fik jeg nogle foderprøver med, kender det ikke helt, så måtte lige søge lidt på det foder smiley men de har spist lidt som godbidder, selvom bidderne er større end dem de normalt får, så gik det fint med, at sluge dem.
Jeg fik 2 poser af noget som hedder absolut med trækul, som han anbefalede mig at prøve, så den ene bakke er nu totalt rengjort, med nyt sand, og lige en slat fra bakken med brugt Van cat, så de ved den stadig skal bruges, og det blev den bakke de bruger mest, den på badeværelset.


Kommentarer på:  Forsyninger
  • #1   12. apr 2021 Irriterende man kun kan sætte et billede ind af gangen smiley en stak prøver på Leonardo.

    profilbillede
  • #2   12. apr 2021 En næsten rengjort bakke, jeg måtte lige igang igen smiley opdagede den ikke var helt ok.

    profilbillede
  • #3   12. apr 2021 Dette er Rødes værk, uanset hvilken bakke jeg har, så skraber han på kanterne, også da det var store bakker til Manne smiley men de holder nok nogle år endnu, det er jo øverste kant det går ud over, og det er ret tilfældigt om han dækker til, jeg ser Mitti dække til for ham, og er jeg hjemme, og ser/lugter det, så skovler jeg smiley

    profilbillede
  • #4   12. apr 2021 Dejligt at få styr på lageret og altid spændende med lidt nye godbidder smiley
    Hold os endelig opdateret med det nye grus - måske skal det prøves af nogle af os andre herinde, hvis det fungerer godt smiley


  • #5   12. apr 2021 Det skal jeg nok smiley

  • #6   12. apr 2021 Jamen Jette - der er da til et par dage smiley

  • #7   12. apr 2021 Jette . Håber også du vil opdatere på gruset. Jeg har længe ledt efter noget mere støvfrit og alt hos zooplus er efter hånden afprøvet med dårligt resultat. Jeg kan ikke ret godt tåle alt det støv pga mine lunger . Er Van cat støvfrit eller hvorfor har du skiftet.

  • #8   12. apr 2021 jeg kan så godt give lidt opdatering på det grus
    for har nemlig selv prøvet det fra 1 april.
    blev nemlig træt af zooplus da jeg ikke viste hvornår mit grus kom. Og så havde det internat hvor jeg tidligere har arbejdet 2 slags grus
    så jeg prøvede Absolut netop med aktiv kul

    Og jeg er totalt solgt
    man bruger meget mindre end det jeg plejer
    og man kan intet lugte
    det klumper SUPER godt

    dog støver det lidt (meget lidt) når man hænger op. Men ikke i det daglige
    jeg tåler ikke støv, men der er altså ikke noget problem for mig

    så jeg er solgt, og skal have det igen
    endelig noget grus som passer mig og kattene
    og det er altså helt vildt hvor det klumper


  • #9   12. apr 2021 Van cat har jeg brugt en del år, når jeg kunne få fat i det, og det var en her inde, som foreslog at købe hos Agrosam, der er 14x15 kg på en kvart palle, normal pris erfa 120kr pr pose i enkelt salg, men på denne måde får jeg en pose, med transport til 95kr.
    Sidste omgang holdt ca 1 år, til mig og min datter og altså var det 4 katte og 4 bakker, nu har der kun været 3 katte de sidste par måneder.
    Absolut sagde han, at det støvede mindre, og jeg fik 2 poser med det, normalt skal det være samme slags, for at opnå den store rabat, men fint at prøve noget nyt, drengene har brugt bakken med det nye, så for dem er det ok.


  • #11   13. apr 2021 Jeg tror det var dig der fortalte mig, at der skulle 14 poser til, til en 1/4 Palle, Lotte ?? jeg tror ikke jeg kan opbevare mere, og spare stadig penge, og at skulle hente/ få nogen til at hente til mig.
    Drengene syntes om Leonardo som godbidder, men jeg savner, at se helt hvad der er i, det er ikke alt som er opgivet i mængde, syntes der er ret meget ærte i, det har lige som erstattet korn eller kartoffel.
    Oplysningen er at 80-85% af proteinet er animalsk protein, men kød delen er hårdere behandlet end jeg ellers vælger, for det er kødmel, men det er da animalsk smiley
    Jeg har et par prøver til min datter, så hun kan prøve det, hun bruger ikke Orijen og Ziwi Peak, det er lige lidt for dyrt, men hun køber stadig kornfrit.


  • #12   13. maj 2021 Lige en kort opdatering, der har ikke været nogen særlig forskel på de 2 slags grus, de klumper godt og tager lugten ( hvis bare Røde gad at dække til) og heller ikke nogen særlig forskel i hvad der bliver slæbt ud af bakken.
    Jeg syntes så godt jeg kunne registrere, at der er et kg mindre i den med kul, den ene bakke kørte med rester at Van Cat, fra begge bakker, og den anden kørte med en hel pose af det med kul, og det var den som først måtte suppleres.


  • #13   13. maj 2021 jeg bruger faktisk mindre end jeg plejer af gruset
    og mærker det især ved at jeg ikke løber tør. tidligere måtte jeg ud og købe ekstra sidst på mdr
    men det behøver jeg ikke nu
    så jeg skal helt sikret bruge Absolut


  • #14   14. maj 2021 Der kan jo også være større forskel på, hvad du brugte før, og så at jeg plejer at bruge Van Cat.
    Hvis jeg ikke kan få Van Kat, så ville jeg også vælge Absolut.


  • #15   14. maj 2021 Jeg brugte golden Grey master

    Valgte Absoluten fordi jeg har en veninde som bruger det
    Men kan også få van at der hvor jeg køber. De har nemlig begge to


Kommentér på:
Forsyninger

Annonce