{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattepensionat
  • #1   24. apr 2021 Jo, jeg ville også altid tage kattens sædvanlige mad med.

  • #2   24. apr 2021 Jeg ville helt klart tage mad med.

    Kunne jeg få lov til det ville jeg også tage kattens eget kattegrus med, det vil lugte som det plejer og gøre det hele bare en smule mere hjemmeligt. smiley


  • #3   24. apr 2021 Er helt enig med Luna smiley
    Hule, kurv eller andet hjemligt ville jeg også medbringe. For Tinkas vedkommende ville det nok blive et af hendes små/lave kradsetræer, som også har hule I bunden smiley


  • #4   24. apr 2021 har selv arbejdet på internat med pensionat i 6 år
    selvfølgelig må du tage dit eget foder med.
    For kattens skal jo ikke få dårlig mave pga det.
    vi havde det så omvendt for hvis katten fik noget bedst ja så blev det indkøbt. tror vi havde 10-15 forskellige slags

    tag noget som den plejer at sove i
    eller endnu bedre tag noget med som lugter af dig. vi sagde altid en trøje eller andet, som man lige kan sove sammen med natten op til at katten skal på ferie


  • #5   28. apr 2021 Kokos skal også i kattepension til sommer.

    Jeg finder det mærkeligt, at prisen er med kattemad. Det er vel langt de fleste, der tager kattens egen mad med. Så hvorfor inkludere det i prisen? Man får det vel næppe trukket fra?

    anja N. Må man ikke komme med kattens eget grus? Kan da godt se, at stederne skal have meget plads, med alle de mærker kattegrus der findes. Men alligevel. Katten er på udebane og skal derfor have det så velkendt som muligt.

    Kokos får også mit tøj med, til at putte i. Puha jeg har det allerede skidt med hendes “ferieplan”. smiley Hvis ikke, at jeg samtidig skulle have maler mm på, så var hun blevet passet herhjemme. Men det skal alligevel afprøves. Så det kan lige så godt være i år.

    God ferie til din kat TS smiley og jer selvfølglig smiley


  • #6   28. apr 2021 Hos os måtte man tage alt med. Vi har haft en som selv tog vand med. En kat fik melon hver dag. En anden fikfisk. Vi har haft havestole klaverbænk lænestole mm. Bare der var plads
    Alt for katten skulle have det godt i deres ferie



  • #7   29. apr 2021 Jeg må høre ad, når tiden nærmer sig.

  • #8   29. apr 2021 glemte lige det med gruset. For det var der også nogen som havde med
    det var nemlig altid træpiller


  • #9   2. maj 2021 Tak for alle jeres svar

Kommentér på:
Kattepensionat

Annonce