{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

HJÆLP MIG - langtrukken fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en kat der siden igår da jeg kom hjem kl 6 havde fået veer og her til morgen havde født en killing den var død hun har fæere inde i maven men de er ikke kommet endnu-- er det normalt at det kan tage så lang tid eller skal jeg søge dyrlæge ??? jeg er meget meget nervøs. håber på hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP MIG - langtrukken fødsel
  • #1   28. aug 2008 Hvis hun har veer, og har haft det siden i går du kom hjem, ja, så ville jeg hurtigst muligt komme affsted til en dyrlæge.

• #2   28. aug 2008 Jeg håber bestemt ikke hun har haft veer så længe. Du er nødt til, at skal tage hende til dyrlægen hurtigst muligt. nu. Held og lykke.

• #3   28. aug 2008 Uha...Hun skulle have været til dyrlægen forlængst.... !!
    Håber at alt går godt.....trods alt.....

• #5   28. aug 2008 Tak for hjælpen allesammen dyrlægen sagde at hun fx ku mangle hjælp til at få veerne igang men hun fødte killing nr 2 imens jeg snakkede med dyrlægen og jeg skulle lave hul i hinden når killingen var ude så jeg ikke resikerede endu en tabt killing og det gjorde jeg også med n2 to den kom en time efter. hun er bare rigtig forvirret nu hun tror den ene kat på 4 måneder også er hendes killing og løber efter den får at få den med hen til de andre killinger og hvis jeg ikke er i rum med hende stresser hun rundt det er lidt forvirrende n¨år jeg har en lille barn på 6 måneder men så har jeg rykket hende tættere på mig og det syns hun rigtig godt om nu skal killingerne bare finde varmen uden min hjælp nogle gange.
    Der kommer billeder af killingerne på et tidspunkt smiley

• #6   28. aug 2008 tillykke det er dt at det gik fint

• #7   28. aug 2008 Mange tak smiley

Kommentér på:
HJÆLP MIG - langtrukken fødsel

Annonce