Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension
Vores dejlige kat har for første gang været på kattehotel da vi skulle på ferie. Hun var der i 8 dage og har siden hun er kommet hjem igår miavet og klynket konstant. Det skal siges at vores kat er meget tæt på os i det daglige. Ja, vi behandler hendes nærmest som en baby hihi hun sover med os, putter med os og vil gerne være social, men helst kun hvis vi også er der. Derfor forstår vi også godt at hun har fået sig et kulturchok på kattehotellet, hvor der var hele to andre katte (uha). Hun vil heller ikke spise meget. Det skal siges at vi har haft kontakt med pensionatet næsten dagligt og at vi ved at Chili har været i rigtig gode og ikke mindst tålmodige hænder. Vi mistænker derfor ikke at der er sket hende noget andet end det at være uden for hjemmets fire vægge. Har I andre også oplevet at jeres kat er helt skør efter et ophold? Og hvornår går det mon over?
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Hun er nemlig så skide glad for at se jer, så I nødigt skulle forlade hende igen.
Når jeg har været på ferie, så har jeg også en der klistrer når jeg kommer hjem.
Bare rolig, det går over
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 10 Svar: 18
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
og det er meget forskelligt hvordan kattene tager det.
Og det med at komme hjem er der også meget forskelligt hvordan de tager det
har tit haft kunder i røret dagen efter, fordi kattene nægtede at snakke med dem når de var kommet hjem
og andre er som jeres, mega klisterende.
det går over i løbet af et par dage eller noget i den stil
dog hold øje med hende at hun spiser og drikker normalt,når hun ikke har spist så meget i pensionatet
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Sofus måtte nemlig fordi dyrlægen, da jeg kom hjem pga smerter (stress issues med urinvejene).
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
så man skal være 110% på at det er det rigtige sted man får passet sin kat.
det er vigtigt at der bliver hånd om hvis de ikke spiser/drikker.
Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension