{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension {{forumTopicSubject}}

Vores dejlige kat har for første gang været på kattehotel da vi skulle på ferie. Hun var der i 8 dage og har siden hun er kommet hjem igår miavet og klynket konstant. Det skal siges at vores kat er meget tæt på os i det daglige. Ja, vi behandler hendes nærmest som en baby hihi hun sover med os, putter med os og vil gerne være social, men helst kun hvis vi også er der. Derfor forstår vi også godt at hun har fået sig et kulturchok på kattehotellet, hvor der var hele to andre katte (uha). Hun vil heller ikke spise meget. Det skal siges at vi har haft kontakt med pensionatet næsten dagligt og at vi ved at Chili har været i rigtig gode og ikke mindst tålmodige hænder. Vi mistænker derfor ikke at der er sket hende noget andet end det at være uden for hjemmets fire vægge. Har I andre også oplevet at jeres kat er helt skør efter et ophold? Og hvornår går det mon over?


Kommentarer på:  Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension
  • #1   8. jun 2021 Jamen velkommen hjem til jer alle smiley
    Hun er nemlig så skide glad for at se jer, så I nødigt skulle forlade hende igen.

    Når jeg har været på ferie, så har jeg også en der klistrer når jeg kommer hjem.
    Bare rolig, det går over smiley


  • #2   8. jun 2021 Tak for svar smiley så kan vi sænke skuldrene lidt smiley

  • #3   8. jun 2021 nu har jeg været ansat på et internat hvor vi også passede katte ved siden af
    og det er meget forskelligt hvordan kattene tager det.
    Og det med at komme hjem er der også meget forskelligt hvordan de tager det

    har tit haft kunder i røret dagen efter, fordi kattene nægtede at snakke med dem når de var kommet hjem
    og andre er som jeres, mega klisterende.

    det går over i løbet af et par dage eller noget i den stil
    dog hold øje med hende at hun spiser og drikker normalt,når hun ikke har spist så meget i pensionatet


  • #4   11. jun 2021 Mine stressede så meget sidst jeg var på ferie, selvom de blev passet herhjemme af nogle venner/bekendte at jeg besluttede ikke at tage afsted igen før de begge er døde.
    Sofus måtte nemlig fordi dyrlægen, da jeg kom hjem pga smerter (stress issues med urinvejene).


  • #5   11. jun 2021 på internatet havde vi fatisk et par kunder som havde mistet deres kat eller var ved at miste dem pga for dårlig pasning i pensionat - ikke vores
    så man skal være 110% på at det er det rigtige sted man får passet sin kat.
    det er vigtigt at der bliver hånd om hvis de ikke spiser/drikker.



Kommentér på:
Kat miaver og klynker konstant efter ophold på kattepension

Annonce