{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

mia j
mia j
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Kat mangler ny makker, efter tab.. {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig... min elskede Mogens blev kørt ned i sidste uge, og nu går den anden kat vi har og miaver hele tiden når jeg ikke er hjemme, også selvom min kæreste sidder hos ham, han er meget mor syg pga hans bror er væk.. smiley
Mit spørgsmål er så om hvis han skal ha en ny makker, om det så må være en killing eller om det skal være en på hans egen alder (han er ca 9 mdr) ??
har hørt lidt forskelligt, men vil gerne høre jeres mening inden jeg gør noget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat mangler ny makker, efter tab..
  • #1   29. aug 2008 En ny kattelegekammerat er en god løsning - men den må gerne være yngre end jeres nuværende kat, da det gør sammenføringen nemmere.
    Hvor i landet bor I?

• #2   30. aug 2008 jeg vil også tilråde at i får en killing. det vil give mindst gnidninger. men en rigtiggodideat få en ny legekammerat ham:-)

• #3   30. aug 2008 Jeps som regel går det nemmere med at sammenføre en killing til en voksen kat. Det lyder meget sandsynligt at han savner en anden katteven for uanset hvor meget vi mennesker anstrenger os så bliver vi altså aldrig til en kat eller kan erstatte en sådan.

Pøj pøj med at finde en ny lille killing.

• mia j
    mia j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   31. aug 2008 Jeg bor på Langeland...

Jamen det lyder godt, har bare hørt mange skærk historier om han katte også killinger, så vidste ikke helt hvad der var det rigtige lige nu...

men har fundet ham en ny makker, der går bare lige et stykke tid før han er gammel nok til og komme væk fra sin mor...

Kommentér på:
Kat mangler ny makker, efter tab..

Annonce