2.685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat tisser i min oliven plante:-( Min kat tisser i min oliven plante:-(

Ved virkelig ikke hvad han har gang i. Om det er fordi han ikke kommer ud mere at han måske har trang til at grave i jorden og tisse i min potteplante.. Han har aldrig gjort det før, men de sidste 3 dage har han gjort det hver dag.. Nogen der ved hvorfor pg hvad jeg måske kan gøre ved problemet?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat tisser i min oliven plante:-(
  • #1   30. aug 2008 Du kan lægge nogle store strandsten på jorden i urtepotten.
    Det ser forresten også pænt ud!

• #2   30. aug 2008 Mig og kæresten skal ud og se på sten på mandag.. Men synes bare det virker helt vildt underligt at han er begyndt på det.

• #3   30. aug 2008 Det er det vel ikke, eftersom han har været vant til at komme ud og dermed også vant til at tisse/besørge i jord.
    Hvor mange bakker har du til hvor mange katte?

Jord er også blødere for poterne at grave i, så hvis du bruger en grov grustype i bakkerne, kan det muligvis hjælpe at skifte til en mere sand-agtigt type.

PS: Husk at skylle stenene godt, hvis du henter dem ved stranden.
    Tror ikke, dit oliventræ har godt af salt.

• #4   30. aug 2008 Jeg har en bakke til 2 katte, men den bliver renset hver gang der er noget.. Jeg vil da lige prøve med noget andet grus så:-)

tak for svaret:-)

• #5   30. aug 2008 Extreme Classic er utrolig godt. Det er en fin grustype og den er meget drøj i brug og klumper godt. Umiddelbart kan prisen på en pose synes dyr men jeg kører med det samme basisgrus som jeg fyldte i i december og har ikke siden måtte udskifte alt gruset. Jeg efterfylder bare med nyt grus og mine bakker lugter ikke.

• #6   30. aug 2008 Maria, selv til kun én kat ville jeg have to bakker, da mange katte foretrækker at tisse et sted og have afføring et andet sted.
    Dette har din kat nok praktiseret, da han havde mulighed for at komme ud.

Kommentér på:
Min kat tisser i min oliven plante:-(

Annonce