{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

hvordan gør man?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

jeg har 2 norsk skovkatte med stamtavle...

Jeg kunne godt tænke mig engang og få killinger med dem, men jeg er lidt usikker på hvad det kræver hvis jeg skal ha lavet stambog på dem...
Skal jeg have et opdræt for at få stamtavle på killingerne hver gang der kommer nogen.. ??
eller har jeg misforstået det hele..

knus Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør man??
  • #1   25. jul 2005 Eftersom begge jeres katte har stamtavler, vil jeg foreslå, I kontakter jeres opdrættere - de må kunne hjælpe jer videre.
    Er I medlem af Norsk Skovkattering? Der er helt sikkert nogen der, der kan hjælpe jer videre.
    mvh Camilla


  • #2   25. jul 2005 skal jeg kontakte opdrætterne som har haft killingerne som små, eller skal jeg kontakte den opdrætter jeg fik kattene af??

  • #3   25. jul 2005 Er det katte, du har "overtaget" som voksne? fertile med "åbne" stamtavler (dvs stamtavlerne er ikke stemplede "må ikke bruges i avl" eller lignende)?
    Du skal kontakte den opdrætter, der har mest erfaring med opdræt. Jeg ville nok kontakte den opdrætter, hvis stamnavn de er opdrættet under, for at sikre mig at vedkommende kender til disse to kattes skæbne. Jeg ved ikke, hvor almindeligt det er for NFO at flytte fra opdrætter til opdrætter... hos andre racer, jeg kender til, sker dette ikke.
    mvh Camilla


Kommentér på:
hvordan gør man??

Annonce