Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reagerer jeres kat på fløjten?
  • #1   8. sep 2008 nej min reagere når når man laver høj "kysselød" men det er bare fordi hun er vandt til jeg bruger den lyd når jeg vil ha hend etil noget hehe.

så når jeg laver den er hun strakts opmærksom på hvad jeg laver

• #2   8. sep 2008 Lis D. Det er sørme nogle snedige solsorter i har... LOL...

Mine kommer ligemeget hvad. Om jeg fløjter, laver kysselyde eller jeg kalder deres navne.
    Det bedste er nok når jeg rasler med deres æske med fodder, så går det over stok og sten...

• #3   8. sep 2008 Begge af vores katte kommer også når vi kalder deres navne og når vi finder mad frem, men det er kun Salli der bliver elt vild når vi fløjter...

Lis D.. din Roady må da have været rundforvirret af og til smiley

• #4   8. sep 2008 Lis D.. Det er jeg ked af at høre smiley Hvor længe er det siden han forsvandt?

• #5   8. sep 2008 han vender øret, men ellers ikke..

Han kan finde på at au'e (han kan ikek sige mjiav) hvis jeg kalder på ham, enten med hans rigtige navn eller med hanskæle navn (misling)

• #6   8. sep 2008 Puha det må virkelig have været hårdt for dig... og må stadig være det i uvisheden om hvad der er sket med ham smiley

• #7   8. sep 2008 nu vi lige er ved snakken hvordan får jeg bine til at sige en bestemt lød på en bestemt komando.. jeg så en video på youtube med en kat de siger mama og det kan bine jo også, det jeg vil have hende til er at gøre det ved en bestemt komando.

jeg har prøvet når hun skal have mad og lokke det frem men nej, det er altid på de tidspunkter hvor jeg ikke kan nå at optge det (ingen tror på hun kan sige det nemlig)

hvordan gør jeg det

• #8   8. sep 2008 Ja, Mea kommer når jeg pifter/fløjter efter hende.

• #9   8. sep 2008 Hej ;o)

Mine kommer når jeg fløjter
    Og føler mig stolt :o)

• #10   8. sep 2008 Vores kommer når jeg fløjter især vores killing, han kommer farende med 180 km i timen. Det ser nu noget sjovt ud.

• Julie M
    Julie M Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #11   9. jun 2016 Hej. Jeg har bare et hurtigt spørgsmål som jeg håber at nogen kan hjælpe med. Vi er i den situation at vores kat bliver passet af noget familie, ude i Dragør ved kolonihaverne. Han skulle kun være der i 2 uger. Han er ikke ude kat, men de første dage løb han kun ud i haven. Nu er han væk på 3 døgn. Vi har været alle steder og kigge og lede. Folk siger de har set ham osv. Men er der nogen der har nogle gode råd om hvordan, man kan tilkalde ham? Han er sky, men ikke bange for mennesker. Men da han ikke er idékatalog, kan han være skræmt. Jeg har ikke erfaring mht. fløjter osv. Så det ville være en KÆMPE hjælp, hvis der er nogen der har været i samme situation og som fik sin kat hurtigt hjem ? På forhånd tak. Mvh. Julie

• #12   9. jun 2016 Flocke kommer når man fløjter... Hvis hun har lyst. Hun er jo en kat! smiley

• #13   9. jun 2016 Julie: åh, hvor trist. Jeg synes, du skal oprette en tråd, hvor du fremlyser din kat.

Kommentér på:
Reagerer jeres kat på fløjten?

Annonce