{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

aflivning {{forumTopicSubject}}

hej med jer...

var til dyrlæge med laban vores ene killing idag den er 9 uger gammel
han ville ikke spise elller drikke i 3 dage ringede til dyrlægen 2. dag men han sagde det kommer, ja så idag tog jeg derned for den havde det slet ikke godt så hun undersøgte den og tog feber den var på næsten 42 men den var ikke varm , så da hun tog feber på ham blødte han meget kraftigt bagtil og hun sagde han havde endetarms kraft og det var en svulst hun havde ramt , plus den havde katte syge så hun kunne ikke gøre mere for ham så han fik fred så han ikke skulle lide mere men det var hårdt var rigtig ked af det .... men jeg spurgte hende om hun ville forklare mig om katte syge men det havde hun da bestemt ikk tid til smiley
jeg fik noget specielt mad med hjem til de 5 andre killinger og noget medicin som skulle forebygge katte syge...

jeg var så ked af det og skuffet da jeg gik der fra ...

ville lige dele det med jer andre herinde og ha lidt luft for det ...

nogen der kender noget til katte syge ??? eller hvor jeg kan finde mere om det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflivning
  • #1   17. sep 2008 undskyld men hvordan dælend kan dyrelægen komme med så hurtige svar om hva killingen fejler ved bare at tage dens temperatur???
    Hun kan da ik sige om den havde kræft i endetarmen, uden yderlig undersøgelse..
    synd det lyder som en meget dårlig dyrelæge det der, der ikke engang har tid til at forklare dig hva katte syge er.... ville finde en anden dyrelæge...
    puha hvor er det træls for dig... stakkels lille mis


  • #2   17. sep 2008 (link fjernet)

    prøv dette link


  • #3   17. sep 2008 hvilken dyrelæge var det..

    jeg sys da bestemt ikke det er en du skal bruge mere. hun lyder da ikke helt somom hun har tjek på hvad hun laver. eller intrasere sig for kunder og dyr for den sags skyld..

    . jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål. men prøv og gå ind og google det ..

    føler virkelig med dig . det er rigtig synd for dig og for missen. men godt du gik derop alligevel selvom hun sagde at det ikke var nødvendigt


  • #5   17. sep 2008 ja har haft hende som dyrlæge i flere år så forstår det slet ikke, og jeg blev så ked af det da han skulle aflives så sagde hun sgu jamen det kun en killing øh ja og det mit dyr som jeg elsker så det da lige meget om det en killing har flasket dem op siden de var 2 dage gammel en rigtig kold skid var hun.... jamen det er en dyrlæge i gråsten....

    ja det var så synd for ham men nok best han fik fred for han var virkelig dårlig . så nu håber ejg de andre misser ikke får det ... tak for linket

    ja hun undersøgte ham jo ikk noget videre så fatter ikk hvordan hun bare kan slynge et el andet ud om hvad der er galt med ham altså...


  • #6   17. sep 2008 har lige læst om katte sygen men min kat havde hverken opkast eller diaree han hang bare og ville ikke spise el drikke ...

  • #7   17. sep 2008 uha jeg blir så gal over sådan nogen...
    er det sådan en lille dyrelæge?? eller er det et hospital???


  • Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 53
    #8   17. sep 2008

    Ej for pokker hvor synd for dig (og killingen), men den har da fred nu, det har du jo ikke, du tænker på det lille dyr, og jeg tror ikke på endetarmskræft og kattesyge
    Jamen kattesyge kan det jo da godt være det skal man ikke sige, men hvad var det for medicin du fik yil forebyggelse af kattesyge??? Den har jeg aldrig hørt om før (medicinen til forebyggelse altså)


  • #9   17. sep 2008 ditte....... det hedder zoolac

    slår jeg det op står der: tilskuds foder med højt indhold af probiotika til stabilisering af fordøjelsen og afbalancering af bakteriefloraen i mave/tarm kanalen hos dyr.... så det fatter jeg ikke og mine katte også ham der døde idag havde hverken diaree el opkast ..............


    betina h..... det er et dyrehospital


  • #10   17. sep 2008 der står jo intet om at det forebygger katte syge
    men tror altså heller ikke det er det den fejlede...

    jeg vil søge efter en ny dyrelæge nogen der kender en god dyrlæge i sønderjylland ??


  • #11   17. sep 2008 ZOOLAC....... ohhhhhh myyy gard.....

    zolac er jo til at gøre maven iorden hvis katten har tynd mave.... sku da ikke til at forebygge kattesyge

    hold kæft en lorte dyrelæge..
    er det mig der læser forkert eller hva, for jeg er godt nok pist off lige nu


  • #12   17. sep 2008 ja det kunne jeg også læse mig frem til, at det er mod maven
    men jeg tager derned imorgen når jeg er faldet ned på jorden igen det her vil jeg ha en ordenlig forklaring på .



  • #13   17. sep 2008 JA DET skal du GODT NOK OGSÅ HA....
    nøøøjj jeg er så gal i dit sted lige nu....

    victoria.. jeg vil meget gerne ha du skriver til mig imorgen hvordan det er gået dernede når du har snakket med dem... ikke...
    føj for en behandling


  • #14   17. sep 2008 Betina.....

    ja jeg er også mega sur og ked af det og utrolig skuffet men havde lige aflivet min kat og magtede slet ikke diskutere med dem for var så ked af det og skuffet dernede så den tager jeg med dem imorgen så skal jeg nok skrive til dig...


  • #15   17. sep 2008 super..
    kan sku godt forstå du er ked af det og skuffet
    held og lykke med det hele


  • #16   17. sep 2008 mange tak...

  • #17   18. sep 2008 hej med jer.....

    så var jeg denede idag og fik snakket med hende der aflivede min lille mis igår plus en anden dyrlæge var til stede, jeg fortalte jeg var sur ked og skuffet over den behandling jeg fik igår jeg fortalte den anden dyrlæge det hele og han så rigtig forkert ud i hoved så spurgte han hende om det var sandt om hun sagde ja , derefter forsvandt de i ca 10 min og den mandlige dyrlæge kom selv retur med en kæmpe undskyldning og at jeg selvfølgelig ikke skulle betale for det så sprang min ballon altså hvor blev jeg gal jeg ved ikke hvad jeg alt fik sagt,men han indrømmede så at hun umuligt kunne sige den havde endetarms kræft uden at ha undersøgt den og taget prøver osv og hans mening var at den kunne være blevet rask med antibiotika jeg sagde det jo lige som for sent nu min kat er død ..
    han sagde undskyld igen og sagde så at han kunne skaffe mig en ny killing, men jeg vil sgu ikk ha en ny killing, så tog mine ting og sagde det var sidste gang jeg kom der...........

    har så været hos en dyrlæge i flensborg her i eftermiddags med alle mine andre misser og de har ingen katte syge men er sunde og raske HELDIGVIS

    men blir så ked af det at tænke på at min lille laban kunne ha blevet rask igen...


  • #18   18. sep 2008 hej susanne

    mange tak

    nej han kommer jo desværre ikke igen smiley

    jeg blev helt bange for mig selv dernede idag for det ligner slet ikke mig at bli så gal men når det gælder mine dyr så udløser det et el andet var jeg ikk gået er jeg bange for jeg havde smurt ham en på låget....




  • #19   18. sep 2008 hehe ja men vi får nok ikk ret meget ud af at pande hende en

  • #20   18. sep 2008 Jeg kan godt nok godt forstå du er skuffet, ked af det og sur. jeg havde ikke kunnet styre mig. jeg havde splittet hele forretningen ad . og knaldet hende en .. sådan en skal bare ikke arbejde med dyr. vi stoler jo på vores dyrelæge som ejere. og det er da bare super ærgeligt når man ikke kan det mere..

  • #21   18. sep 2008 vibeke tro mig jeg havde også lysten til det men valgte at gå og så afreagere her hjemme

  • #22   18. sep 2008 det ville jeg nok ikke gøre. for så skal man selv rydde op bagefter. hehe

    men det er måske godt nok det ikke er alle der har så svært ved at styre sit tempermant som jeg har..

    - men kan man ikke melde dem eller sagsøge dem eller sådan noget ?


  • #23   18. sep 2008 har også svært ved at styre mit temperament af og til men det lykkes idag at styre det...

    øh jo det kan man nok godt men gider ikk spilde min tid og penge på det får alligevel ikk laban tilbage af det men vil bare aldrig bruge dyrlægerne dernede mere..

    ham jeg var hos i flensborg idag virkede rigtig rar og god til dyrerne,så tror jeg tager ham frem over , skal derned i næste uge med alle mine mange misser og mine 2 hunde de skal alle vaccineres


  • #24   18. sep 2008 nå okay.. men sys det er godt du har oprettet en tråd her så man kan advare mod dem ..
    det ville være ærgeligt hvis andre skulle igennem det samme..

    R.i.p. laban


  • #25   18. sep 2008 ja det håber jeg ikk for nogen ...

    jeg har brugt dem en del år som dyrlæge og har været glad for dem
    men den her behandling finder jeg mig ikk i ......
    godt jeg ikk tog alle killingerne med derned så havde hun vel også ville aflive dem pga kattesyge som de jo ikk har


  • #26   18. sep 2008 ja hun er sku blød.. når man har med dyr og gøre kan det ikke nytte noget at man ikke har noget hjerte

  • #27   18. sep 2008 nej man må ligesom ha hjertet med når man har med dyr at gøre men desværre ikke alle der har...



  • #28   18. sep 2008 nej . det er godt nok en kedelig situration du kom i der .. er glad for det ikke var mig

Kommentér på:
aflivning

Annonce