Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i sofaen
  • #2   17. sep 2008 Den er af kunstlæder.
    Vil det hjælpe og vaske sofaen i eddikevand og kastrere dem?
    Vil helst hurtigst muligt ha vendt dem af med det igen.

• #4   17. sep 2008 Jeg får lige dyrlægen til og tjekke dem på mandag. Men det er vel ikke sansynligt at de fejler noget når de er så unge.

Skal de stadig have killingefoder når de er kastreret??
    Det er vi nemlig meget i tvivl om herhjemme.

• lene P
    lene P Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   17. sep 2008 Jeg hoppe lige ind i samtalen... jeg giver dig helt ret jytte V, skær en citron over og gnid det på der hvor katten har af mærket og lad det side ca. 15-30 min. det tager den stramme lugt... håber det hjælper lidt... jeg syntes i hvertfald det har givet gode resultater...

• #7   17. sep 2008 Jeg vil da lige prøve det med citronen på sofaen. Håber det hjælper.
    Det er ikke sjovt og sætte sig i en lille tisse pøl om aften når man rigtig skal slappe af. Så håber bare ikke det er noget de har tænkt sig og gøre igen.
    Tak for hjælpen alle.

• #9   17. sep 2008 Selvom killingerne er helt unge kan de sagtens få blærebetændelse Betina.

Det kan også være at der er for langt imellem dine kattebakker? Små killinger kan nemlig nogen gange have svært ved at holde sig hvis de skal rende alt for langt imellem bakkerne. Derfor har jeg altid haft mange bakke mens killingerne var små og så gradvist sløjfet dem en ad gangen efterhånden som killingerne blev større.

Små børn har det også med at glemme at de skal tisse og pludselig skal det bare gå stærkt, det er ofte det samme med killinger.

Kommentér på:
Tisser i sofaen

Annonce