487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kast. han kat slåes meget? Kast. han kat slåes meget?

Jeg troede når man kastereret hankatte at de ville stoppe med at slåes.. men siden vi er flytte har det bare forværret sig.. frygtløs har altid kunnet med andre katte nu ligner han et voldsoffer smiley

han har fået 2 kæmpe bid i hoved som er betændte, været til dyrlæge og fået antibiotika.. men stadig smiley min lille mis har aldrig sloes før og nu går det da bare helt agurk smiley

er det normalt med kast hankatte?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kast. han kat slåes meget?
  • #1   21. sep 2008 hvor gammel er han og hvornår blev hankastreret??? det hjælper ikke altid at de bliver kastreret. vores gamle hankat på 11 år har været kastrat siden han var ni mdr gammel og han slås stadig lige meget og har altid gjort det,desværre. men din kat passer vist godt til sit navn.

• #2   21. sep 2008 Frygtløs er 1 år gammel og blev kast som ja 8-9 mrd gammel.
    har lagt lidt billeder ind i et fotoalbum

• #3   21. sep 2008 ja jeg kan så ikke sige at tarzan ikke ville slås, tværtimod var og er han den opsøgende. en rigtig slagsbror.

• #5   21. sep 2008 Det kan sagtens være en kat i nabolaget der tæsker Frygtløs, det kan kun forhindres ved at Frygløs holdes under hegn. Min Coco er lidt af en udbryderkonge og 2 gange hvor han var sluppet ud kom han fuldstændig forrevet hjem, og han er i hvertfald ingen slagsbror. Den ene gang kostede det 10 sting på det bløde af snuden samt 1 sting på kinden samt udtrækning af en knækket hjørnetand og en regning på 4.500, - anden gang var det antibiotikakur pga et grim bid i ansigtet samt en regning på 1.500. Så nu er mit hegn blevet ekstra sikret og træer fældet så han ikke har nogen mulighed for at slippe ud.

• #6   21. sep 2008 I jeres gamle hjem (og omgivelser) var territoriefordelingen sikkert på plads, men når I så flytter, bliver Frygtløs betragtet som en, der bryder ind på de stedboendes kattes territorie, og så vanker der tæsk.

Mit forslag e,r at I får indhegnet et område i forbindelse med huset.
    Så slipper han for at blive overfaldet, og I sllpper sikkert for gentagne dyrlægeregningen på den konto.

Kommentér på:
Kast. han kat slåes meget?

Annonce