472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

for meget skind operatin mulig? for meget skind operatin mulig?

Hej Herinde

Efter jeg er flyttet sammen med min nye kæreste har jeg måtte bortgive mine 3 cooner da han havde 2 katte i forvejen....

Den ene er en 6 årig alm. huskat som i sin tid må ha været smeller fed...for nu hvor hun har været på diæt foder længe er hun på normal vægt, men alt hendes skind hænger bare....især hendes mave den hænger og flapper og hun ligner virkeligt et hængebug svin... :o(

skindet hænger helt oppe fra mellem forbenene i 2 flapper (ligner hængebryster) og hele vejen ned og ender i en tom sæk som er maveskind....selv på benene kan man trække i huden...

Nu er det jeg tænker on man kan fjerne skindet operativt da jeg synes det er synd for hende eller om hun bare skal lades være som hun er...

hun er steril ude/inde kat og i fin form nu :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for meget skind operatin mulig?
  • #1   27. sep 2008 Det ville da være synd, at udsætte hende for et operativt indgreb. Min mening og især når hun er i god form ellers.

• #2   27. sep 2008 okay :o) det er mest fordi det er ekstremt...tror der er 4-5 cm fra mave til gulv når hun står op...når hun løber slasker det...min gamle hun kat fik oz slapt skind efter ster. og hun havde oz haft killinger men det var langt fra i nærheden af det Trille nu render rundt med.

skal se om jeg kan fange et billede af hende bagfra hvor det virkelig ses hvordan det hænger mellem hendes bagben...

• #3   27. sep 2008 Det er naturligt for neutraliserede katte at få en lille delle på maven. Den må man bare lære at leve med de har missemor, for der er ikke noget at gøre ved den. Min dyrlæge fortalte at de nogen gange har fået katte ind der var totalt udsultede og de havde stadig denne lille delle på maven.

Mhr. til Trille synes jeg I skulle snakke med dyrlægen om det og lade ham/hende vurdere om det er nødvendig med en kosmetisk operation. Nogle hunde får jo ansigtsløftninger, men det er som regel fordi ansigtshuden bliver så tung at den trækker øjenlågene indad således at vipperne generer hornhinden i øjnene.

Men hvis skinde ikke hæmmer hendes bevægelsesfrihed tror jeg ikke der vil blive gjort noget ved det, men snak med dr. dyr.

Kommentér på:
for meget skind operatin mulig?

Annonce