for meget skind operatin mulig? for meget skind operatin mulig?
Hej Herinde
Efter jeg er flyttet sammen med min nye kæreste har jeg måtte bortgive mine 3 cooner da han havde 2 katte i forvejen....
Den ene er en 6 årig alm. huskat som i sin tid må ha været smeller fed...for nu hvor hun har været på diæt foder længe er hun på normal vægt, men alt hendes skind hænger bare....især hendes mave den hænger og flapper og hun ligner virkeligt et hængebug svin... :o(
skindet hænger helt oppe fra mellem forbenene i 2 flapper (ligner hængebryster) og hele vejen ned og ender i en tom sæk som er maveskind....selv på benene kan man trække i huden...
Nu er det jeg tænker on man kan fjerne skindet operativt da jeg synes det er synd for hende eller om hun bare skal lades være som hun er...
hun er steril ude/inde kat og i fin form nu :o)
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
skal se om jeg kan fange et billede af hende bagfra hvor det virkelig ses hvordan det hænger mellem hendes bagben...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Mhr. til Trille synes jeg I skulle snakke med dyrlægen om det og lade ham/hende vurdere om det er nødvendig med en kosmetisk operation. Nogle hunde får jo ansigtsløftninger, men det er som regel fordi ansigtshuden bliver så tung at den trækker øjenlågene indad således at vipperne generer hornhinden i øjnene.
Men hvis skinde ikke hæmmer hendes bevægelsesfrihed tror jeg ikke der vil blive gjort noget ved det, men snak med dr. dyr.
for meget skind operatin mulig?