Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har brug for lidt hjælp!
Min kat(Gizmo) er 1 år gammel!
Men der er noget galt med hende!
Hun hopper op på bordet og bidder i næsten alt, hvor hun derefter løber som en galdning!
For ét par dage siden, kom jeg så hjem fra skole, men da jeg så skulle ind i lejligheden løb Gizmo ud på opgangen!
Jeg kaldte så blidt på hende, men hun så ret så ligeglad ud!
Jeg måtte så løbe ud for at få hende ind i lejliheden igen(og nej hun har ikke været udekat før)
Jeg tror nu ikke hun keder sig:
Hun har et stort kradsetræ og et mellemstort.
Hun har også legetøj som hun tit leger med!
Og jeg leger tit sammen med hende, i mindst 1-2 timer!
Er der evt. noget jeg kan gøre så hun ikke hopper op på bordende, ikke løber ud på gangen mens jeg kalder på hende osv?
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 86
Min gør det samme så det vil jeg også gerne vide svar på
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 247
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 80
Jeg har desværre ikke mulighed for at anskaffe en kat mere!
Men har du nogle gode råd til hvordan jeg kan lære min kat ikke at løbe ud på gangen?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.755
jeg har et søskendepar, så de har hinanden at lege med. alligevel får de et par gange om dagen et flip og jagter hinanden rundt i lejligheden, kaster sig op på borde, op i kradsetræet, ind inder reoler osv. det er helt normalt, den eneste forskel er bare at mine ikke ser helt så dumme ud fordi de har en anden kat at jege.
Min hunkat er nysgerrig som ind i H...så hun render også ud i opgangen. jeg har en sprayflaske med vand stående ved døren. Jeg har sprøjtet den foran hende en gang hvor hun gik derud. Hun gør det stadig ind imellem men jeg behøver bare røre flasken så kommer hun ind. Hun forbinder den med noget ubehagelgt der kun sker når hun går udenfor.
Vandflasken skal ikke bruges som løsning på alle problemer, da de så bliver vandt til den. nu skal vi bare række ud efter den onde flaske så kommer hun ind og vi skal hverken sprøjte eller kalde
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 247
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 65 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.712
- nu ved jeg ikke hvad grunden er til at du ikke kan få en kat mere. men tror det et det eneste der kan hjælpe din kat af med noget af sin energi. og vil sige at det kræver ikke så meget mere og have to katte end en. og de larmer egentlig heller ikke ret meget mere. kun når de lige får sine flip indimellem
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
Nej, det ved Gud, der IKKE er!
Jeg vil bede dig sætte dig ind i, hvad det vil sige at have kat.
Læs nogle gode kattebøger. Læs Lene Houes Kattes adfærd - og det hellere i dag end i morgen!
Hjælp!