770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lorte dag....... ( påkørt kat) Lorte dag....... ( påkørt kat)

jeg kom til at køre en kat over idag ......:-( da jeg var på vej hjem fra arbejdet i morges ........ tror sgu aldrig jeg har tudet så meget.....stakkels lille mis smiley den døde ikke da jeg ramte den men den rendte vidre rundt på vejbanen og inden jeg nåede at stoppe ramte en stor lastbil den og så var den død ......... lille skat.
den blev kørt ned på hadsund vej ved aalborg og hvis der er nogen der savner den så er den hos falck. jeg kunne desværre ikke se om den var tatooveret da den var helt mast........ den havde ikke halsbånd på. det var en meget hvid og rødlig kat. ikke ret stor
håber at hvis den havde et hjem at de finder den og 1000000000000000000000000 gange undskyld....... det var ikke med vilje. smiley og jeg gjode alt for at stoppe den men jeg nåde det ikke inden den blev ramt igen.
mvh en MEGET trist elin

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte dag....... ( påkørt kat)
  • #1   8. okt 2008 Det er jeg ked af, at høre. Det er et chock for dig. Det er også virkelig noget af det jeg frygter, skulle ske en dag.
    Den vej er også en møjvej, og havde jeg kat i nærheden af den turde jeg ikke slippe den løs.
    Var der et hus i nærheden?
    Trøsteknus til dig.

• #2   8. okt 2008 puha hvor en grim oplevelse.. smiley
    Kæmpe trøsteknus fra mig også.

• #3   8. okt 2008 nej det var lige midt på bakken ned mod slottet.......der er kun det nedbrændte hus for neden og der har der ikke boet nogen i et par år.
    ja træls oplevelse mildt sagt *s*

• #4   8. okt 2008 Jeg gruer også for den dag jeg kører en kat over - som så stadig ligger og vrider sig i smerte....

Bare folk ville holde deres katte inde på matriklen

• #5   8. okt 2008 jeg bor ude på landet og mange katte omkring os er vilde katte..... så på den måde er der jo nogen der helt sikkert bliver kørt ned............ men hvor er det bare en rigtig rigtig rigtig træls oplevelse........
    jeg håber at den ikke har hørt til nogen......... ( ikke fordi den er mindre værd bare fordi den ikke har mor og far ) men så er der i det mindste ikke nogen der leder efter den..........har jeg nemlig selv prøvet med min gamle hankat...... og jeg er iøvrigt en af dem der lukker mine katte ud for jeg syns også de får så mange rigtig gode oplevelser ud af det....... min hunkat kan feks sidde og glo ned i vores græsplæne en hel dag for så at komme med en regneorm til moar smiley he he

• #6   8. okt 2008 Det er den værste oplevelse, som katteelsker... smiley

Det er heller ikke mere end en måneds tid siden, jeg ramte en stakkels kat... Helt hvid og sikkert døv, for den rendte lige over vejen foran mig...

Jeg bor også på landet, så det var en meget lille vej i bælgmørke... der var intet jeg kunne gøre... endte næsten ude på marken i mit forsøg på at stoppe bilen, imens dækkene skred på den våde vej... og alligevel hørte jeg det forfærdelige bump...
    Fandt bare aldrig katten... der var intet i vejkanten, så den har nok rendt videre ud i majsmarkerne...
    Men bare tanken om, at den måske har ligget og lidt et sted gruer dybt indeni... smiley

• #7   8. okt 2008 Elin, ja kender godt det sted.
    Julie husker også du fortalte om det i en tråd.
    Det må være forfærdelig, at komme til det, når vi er katteelskere.

• #8   8. okt 2008 Det gør mig såå ondt :o(((
    Også min værste frygt og ramme en kat Uha bliver helt klam)) hvor må det bare være en grim oplevelse..
    Trøsteknus til jer begge knus

• #9   9. okt 2008 tak til alle........ smiley dejligt at der er nogen der forstår.

Kommentér på:
Lorte dag....... ( påkørt kat)

Annonce