{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.574 visninger | Oprettet:

Min kat tisser på gulvet:( {{forumTopicSubject}}

Hej min kat er begyndt at tisse på gulvet i badværelset og kun der, ikke i andre rum.
Men det er i badværelset dens bakke står.
Det gør også det engang imellem at den tisser i håndklæder hvis de ligger på gulvet.
Så jeg snakkede med min i telefon idag og hun sagde jeg ikke måtte skælde den ud for så bliver den først ved med det.
Kan det passe????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat tisser på gulvet:(
  • #1   18. okt 2008 Ja, du kan tro det passer! Der er en grund til, at din kat tisser ved siden af. Og det hjælper bestemt ikke at skælde ud! Tværtimod.

Læs her:
    http://www.inges-kattehjem.dk/Urenlighed#Urenlighed
    forhåbentlig er der noget, du kan bruge.

• #2   19. okt 2008 Hvis man skælder katten ud forstærker man bare problemet. Det kan enten være en urinvejslidelse der er årsagen, men det kan også være at den ikke bryder sig om bakken, hvis der f.eks. er top på, så prøv at tage den af og se om det hjælper.

Der er altid en årsag til hvorfor katten tisser ved siden af.. enten stress, smerter eller lignende, derfor hjælper det ikke at skælde ud. Katten er bestemt ikke urenlig for at "straffe" eller "genere" ejeren, men dens måde at fortælle at der er noget galt. Når den nu tisser ved siden af må man sige det er et bedre sted at gøre det end hvis det f.eks. var din seng, på gulvtæpper eller lign.

Men først skal du tage den til dyrlæge og få undersøgt om der er noget med urinvejene.

Kommentér på:
Min kat tisser på gulvet:(

Annonce