{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Min kat synger sit sidste vers :'/ {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er på Island, har været det siden 12 okt. og kommer først hjem den 8 november. Og min mor har lige sagt til mig at min misser Louie derhjemme er døende. Han er godt nok også over 16 år, men alligevel, jeg VIL bare nå at sige farvel til ham inden han måske dør. Hvorfor skal det også lige ske når jeg er helt heroppe? Dyrlægen gav ham en indsprøjtning så han måske kunne holde lidt længere, så håber ikke han forsvinder inden jeg kommer hjem.
Så jeg sider bare og er vildt ked af det og savner ham helt vildt.

- Vil I ikke ønske ham god bedring og krydse fingre for at jeg når at sige farvel til ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat synger sit sidste vers :'/
  • #1   22. okt 2008 Det er hårdt ikke at være der - men jo.. Skal krydse alt hvad jeg kan..

Trøsteknus

• #2   22. okt 2008 Jeg skal nok også krydse fingre for at han klarer den, men husk han ikke må lide unødigt for din skyld. Jeg kender selv følelsen af at sidde i et andet land og ens dyr er så sygt at det må aflives.

Det måtte en af mine maine coons desværre da jeg på et tidspunkt befandt mig i england og hun fik akut nyresvigt og måtte aflives.

Håber Louie klarer den indtil du kan tage afsked med ham.

• #3   22. okt 2008 Jeg ville ikke lade min kat lide unødigt, blot fordi jeg selv ville være til stede og sige farvel.

Tag afsked med ham nu i dit hjerte. Gør ham den sidste store tjeneste og vis din kærlighed til ham ved at lade ham få fred ... nu.
    Han har vist, at han ikke kan livet mere, og at det er tid for ham at rejse herfra.

• #4   22. okt 2008 Kan kun give Mega ret

• #5   22. okt 2008 Den lider ikke, han er bare gammel. Men det er heller ikke mig der har bestemt noget. Jeg vil bare ønske at han er i live når jeg kommer hjem, jeg siger ikke han skal lide for min skyld, hvis han virkelig ikke kan mere så kan han bare ikke.

• #6   23. okt 2008 Mega.. hvorfor har du altid noget negativt at sige ?? det lige godt hvad det er så skal du altid komme med noget træls..
    hun siger jo ikke at den SKAL være der når hun kommer hjem. hun håber det bare..

• #7   23. okt 2008 heij sabine.....jeg håber da du når at sige farvel til ham ...aldrig sjovt at miste sin elskede kæledyr, men glæd dig over alle de dejlige år du har haft med ham. Og så håber vi på du får lige så mange gode år med de andre skønne misser du købte hos mig .....krammer sendes herfra af dine små missers mor og søster

• #8   23. okt 2008 Krydser både fingre, tæer og poter herhjemme.....
    Nu har han levet i 16 dejlige år.....så mon ik han lige kan holde et par uger mere ? ;o) *lille smil*
    Men håber du når at sige farvel til ham...
    poteknus herfra

• #9   23. okt 2008 nu ville jeg sige mega ikke synes jeg er den type der bare skal af med affald jeg ville give hende ret katten har vist han ik vil mere så lad den dog få fred andet er synd...
    en indsprøjtning hallo er det for din eller kattens skykd den har fåe den sprøjte det svært ikke at være egoistisk når man skal atge afsked med noget/Nogen man elsker men få ham aflivet nu for hans skyld

Kommentér på:
Min kat synger sit sidste vers :'/

Annonce