Min kat synger sit sidste vers :'/ {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er på Island, har været det siden 12 okt. og kommer først hjem den 8 november. Og min mor har lige sagt til mig at min misser Louie derhjemme er døende. Han er godt nok også over 16 år, men alligevel, jeg VIL bare nå at sige farvel til ham inden han måske dør. Hvorfor skal det også lige ske når jeg er helt heroppe? Dyrlægen gav ham en indsprøjtning så han måske kunne holde lidt længere, så håber ikke han forsvinder inden jeg kommer hjem.
Så jeg sider bare og er vildt ked af det og savner ham helt vildt.
- Vil I ikke ønske ham god bedring og krydse fingre for at jeg når at sige farvel til ham?
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 22
Trøsteknus
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Det måtte en af mine maine coons desværre da jeg på et tidspunkt befandt mig i england og hun fik akut nyresvigt og måtte aflives.
Håber Louie klarer den indtil du kan tage afsked med ham.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Tag afsked med ham nu i dit hjerte. Gør ham den sidste store tjeneste og vis din kærlighed til ham ved at lade ham få fred ... nu.
Han har vist, at han ikke kan livet mere, og at det er tid for ham at rejse herfra.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 24
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 216
hun siger jo ikke at den SKAL være der når hun kommer hjem. hun håber det bare..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 20
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Nu har han levet i 16 dejlige år.....så mon ik han lige kan holde et par uger mere ? ;o) *lille smil*
Men håber du når at sige farvel til ham...
poteknus herfra
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
en indsprøjtning hallo er det for din eller kattens skykd den har fåe den sprøjte det svært ikke at være egoistisk når man skal atge afsked med noget/Nogen man elsker men få ham aflivet nu for hans skyld
Min kat synger sit sidste vers :'/