{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Katte {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har fået en kat for ca 2 måneder siden.
Han er 5 måneder og helt umulig….
Jeg har ikke rigtig set ham endnu,
Fordi han gemmer sig.
Jeg har prøvet alt for at gøre ham tryg ved mig, men det hjælper ikke. smiley
Ville jeg kunne sammensætte en ny kat med ham, så han måske bliver mere tryg, og får en lege ven? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte
  • #1   10. feb 2022 Hvis du kan få fat i en rigtig tam kat, så kan den MÅSKE lære den gamle at blive mere tryg ved dig. Men det er kun et måske smiley Et stort måske smiley

  • #2   11. feb 2022 Kender du noget til hans fortid?
    Er det en hund jeg kan skimte på billedet? Er han vant til hunde?
    Er den rask?


  • #3   11. feb 2022 er han indekat eller har han mulighed for at være ude/inde efter hvad han syntes?
    hvis han har mulighed for at vælge at være ude/inde, så hold ham inde.
    Og er han indekat så prøv at hold ham i et mindre område
    forlang at han nusser hvis han vil have mad. Start med at sidde med mad og når han spiser nusser du. trækker han sig, holder ud op.

    på internatet brugte vi "tvangsnus". Ergo katten skulle nusse når vi ville nusse. I starten kan det godt koste lidt ridser. men efterhånden virker det
    men start med mad-nusseriet fordi det er en nem og mindre "voldsom" måde at gøre det på. det er en god måde hvis det drejer sig om katte som er lidt vilde (som vildkatte)

    det kræver et arbejde af dig at gøre ham tam som et nussehovede, Men det er noget som kan lykkes

    jeg tror så ikke at det vil hjælpe med en mere tam kat. For du risikere at han bare vælger at være sammen med den anden og have nok i den. Dermed får du slet ikke glæde af ham
    kender det fra mine egne. Har en som har valgt os fra. Han vil hellere være sammen med de andre katte. Han stoler ikke på mennesker til trods for at jeg har haft ham siden han var 7 uger. Det skal dog siges at jeg godt kan komme til ham, og nusse med ham. han sover da også i min seng. Men selv ikke jeg kan gøre noget ved ham uden at det er med magt.
    og jeg har 10 andre kælende katte
    men jeg har plads til at have ham på hans måde.

    så brug meget mere tid på at gøre ham tryg ved dig




Kommentér på:
Katte

Annonce