{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

stine m
stine m
Tilmeldt:
5. jun 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Main Coon {{forumTopicSubject}}

Har efterhånden mødt en del,af denne lækre race ved min dyrlæge..

(Hjælper lidt til der,så ikke fordi de er syge,men til alm tjek osv)

Kunne godt tænke mig,at læse og lære lidt mere om denne herlige kæmpe..

Syntes jo at den vidner til at ha et super temperament og dens str tiltaler mig..

Jeg har lagt mærke til at nogen har,ligesom et bredere kæbeparti/hoved ?

Er der generelt noget man skal være opmærksom på,ved denne race..

Ja alt seriøs info modtages gerne..

Skal dog tilføje,at jeg ikke skal ha en nu og her,men vil gerne lige studere racen og så kan det være om nogen år,hvis racen tiltaler mig smiley

På forhånd tak

Kan det passe og hvor meget forskel er der i linjerne på den.. Har kun kendskab til opdræt af hunde,derfor jeg spørger sådan..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Main Coon
  • stine m
    stine m Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   2. nov 2008 Hov.. det sidste skulle stå,under kæbe/hoved.. Håber i kan forstå det alligevel

  • #2   2. nov 2008 Stine, jeg synes, du skal bruge ventetiden til at nærlæse hjemmesider og besøge nogle udstillinger, holde ørerne stive og ellers bruge din sunde fornuft.

    Selvfølgelig er Maine Coon aldeles pragtfulde :-)))


  • #3   2. nov 2008 <i><b>Maincoon er simpelthen en herlig race. jeg har altid været hel vild med dem og haft maincoon da jeg boede hjemme ved min mor, og nu har jeg så fået min egen og det er bestemt ikke noget jeg har fortrudt..

    lån eller køb nogle bøger og kig på nettet osv.
    http://www.unimati.biz/product.asp?product=975 her er en bog om maincoon, jeg ved så ærlig talt ikke om den er noget ved da jeg ikke selv har læst den. men al viden er vel velkommen smiley



  • #4   3. nov 2008 de er de dejligeste katte, er heldig at have 2... De har et bredt hoved, Kæbeparti, de kan godt virke lidt firkantede i hovedet. Deres temprament er dejligt, de er rolige, men blir ved med at være legesyge. Så knytter de sig meget til deres mennesker, efter min mening er de lidt som en hund, bare i katteskind smiley

  • stine m
    stine m Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   5. nov 2008 Tak for info.. kan se der osse er en tråd med opdrættere af racen.. Har luret lidt i den og fundet i hvert fald en,hvor typen er som jeg kan lide den smiley

Kommentér på:
Main Coon

Annonce