{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

main coon {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg min killing, hun er fra d. 27/7-11 hvis jeg husker rigtig.. Vi har en lille krig om hvor vidt man må hænge i gardinerne..

Nu har jeg købt et billig gardin af samme stof som dem som hænger i stuen og soveværelset. meen de er meget sjovere, hun har sit eget. og hun har et kæmpe kradsetræ. masser af legetøj og 3 små kradsetræer, og sin højt elsket fodbold. og har hun min hund som legekammeret.

Hun vil gerne lege og kæles af mig. Og det for hun lov til, jeg fodrer hende ved at give hende i skålen og ved at få hende til at rende efter det da det dræner hende lidt for energi og hun synes det er vældig sjovt! hun har min reol og kradsetræ hun kan kravle på, så hun kan komme op i loft højde.

Jeg har prøvet med det gå væk kat, og det hjælper ikke + det er synd hun skal lugte til det, jeg synes lugten er frygtelig så det har vi droppet., har prøvet med en vand forstøver men det vil hun hellere lege med. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde sig væk fra dem , de er snart flænset i stykker smiley øv øv .

har i et godt råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  main coon
Kommentér på:
main coon

Annonce