{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

tumlepingo !
tumlepingo !
Tilmeldt:
24. jul 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 35

MCO opdrætter {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg er den heldige ejer af to dejlige store coon drenge, og jeg overvejer at få en ny dreng i flokken:o)

Jeg har kigget lidt omkring ved de forskellige opdrættere på nettet, men jeg leder efter en ret specifik kat/type, og håber der er nogen af jer der kan komme med et godt bud på enten opdrætter eller endda alvs katte:o)

Ok, here goes... Jeg er interesseret i en STOR hankat, så forældrene skal være store misser. Den må meget gerne være hvid, så hvis i kender et sted der fx. har hvide alvskatte.. Det skal forresten bare være hyggekat, men, udstilling skal være en mulighed:o) Desuden skal den gerne have lange "totter" på ørene, og have et markant/ bredt snudeparti, da jeg synes bedst om den type... Ved godt det er meget konkret det jeg har remset op her, men hvis i selv har haft gode oplevelser/ kender opdrætter med store smukke avlshanner eller andet, vil jeg sætte pris på et link:o)

Må hellere lige sige at jeg bestemt har været tilfreds med de steder jeg har købt Kaiser og Phantom ( Chinook kittery, og Crane coon) men tror desværre ikke de kan opfylde "kravene" til min kommende nye hvide missemand:o)

På forhånd tak allesammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCO opdrætter
Kommentér på:
MCO opdrætter

Annonce