{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Royal Canin Sensible {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestilt 2 kilo RC Sensible fra zooplus . Jeg må indrømme jeg blev noget overrasket og urolig for om det foder var godt. Det er helt sovset ind i fedt så skålen er fuld af store fedt pletter . Det har jeg aldrig oplevet før med Sensible. Jeg ved ikke om andre har været ude for at de laver fejl med deres foder. Det skal silla ikke spise.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin Sensible
  • #1   19. apr 2022 det har jeg også prøvet. især med nye poser. især helt nye poser er slemme
    det forsvinder dog efterhånden når det er udsat for luft. så tørrer de lidt ind
    har brugt sensible i over 15 år

    Sensible er jo meget fedt i forvejen


  • #2   19. apr 2022 Så er jeg da mere rolig. Jeg troede der var noget galt med det. Jeg har aldrig set det så fedt før. Måske skal vi prøve en anden variant , Outdoor det er vist ikke så fedt. Med 7,4 kg er det jo ikke ligefrem fedt Silla mangler.

  • #3   20. apr 2022 jeg bruger Sterilsed og den er rigtig godt og de fleste katte er vilde med den
    har brugt den i over 10 år. så den kan godt anbefales
    bruger sensible blandet i sterlised for at give coonerne lidt mere fedt

    har prøvet inddoor men her sultede kattene. Faktisk endte jeg med at en fik dårlige nyrer. så den kan ikke anbefales. desuden fik flere af de andre en meget kedelig pels


Kommentér på:
Royal Canin Sensible

Annonce