{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Rainbow skulle til dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Jeg bor ikke hjemme mere, så jeg er ikke SÅ ofte hos mine killinger. Men i sidste uge da jeg var hjemme, opdagde jeg, at han var i det tyndeste, og onsdag-fredag ville han ikke spise (i hvert fald når jeg så det - de får mad udenfor). Hans mormor og far har altid været den meget slanke type.
Fredag var vi til dyrlæge, og vi fik ormepiller. Han kastede desværre den første op sammen med en ORDENTLIG omgang døde orm (de var lange og tykke, hvad er det nu, de hedder?). Så han fik en ny.. Han ville stadig ikke spise.

Han havde gået og kastet lidt op, men det var for mørkt til at se, hvad det var. Lørdag nat halv 3 kaster han blodigt slim op. Jeg går i panik, fordi han kigger så lidende op på mig. Ringer til mor som foreslår dyrlægevagten (ikke spørg mig hvorfor jeg ikke selv tænkte det). Dyrlægevagten siger, at det helt sikkert skyldtes ormepillerne, som gav meget irritation i maven, nu hvor ormene var ved at dø - specielt hvis der var mange; og det VAR der. Tid og A38 + torskerogn var rådene...
Søndag ville han stadig intet have, og da jeg tvangsfodrede ham, kastede han op igen.
Mandag formiddag tog mig far ham personligt med til dyrlægen, og her fik han 3 sprøjter; 1 mod orm (dyrlægen var 100 på han stadig havde orm), 1 mod blødningen og 1 med penicillin..

Om aftenen ringede mor og sagde, at Rainbow GUFFEDE torskerogn og kattemad i sig. Så nu er jeg pænt lettet igen. Var så bange for at han ville dø

Nogen ide om hvad han fejlede? Var ikke med henne til dyrlægen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rainbow skulle til dyrlæge
Kommentér på:
Rainbow skulle til dyrlæge

Annonce