Er det bare mig der er pyldret? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har for nyligt fået en killing. Han er nu ca 5 mrd og er rigtig aktiv. Men meninningen er at han skal kunne rende ude også men jeg ved bare ikke om det er ved at være tid at prøve at lukke ham ud uden jeg holder øje med ham?
Han har været ude en 5-6 gange hvor vi har været med ude dog uden snor. og er der noget der forskrækker ham render han over til os eller over til hoveddøren.
Men mit spørgsmål er så skal jeg bare prøve at lukke ham ud og så håbe på han kommer tilbage? Jeg kan se på ham at han gerne vil han sidder tit og kigger ud af hoveddøren og når den store kat bliver lukket ud sidder den lille om jamre om at komme med.
Hvad vil i gør?
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 178
Jeg er med ude første gang (uden snor, jeg mener en snor er til hunde) og så holder jeg øje med katten. vi går ind og jeg roser godt med lækker mad lige inden for døren! næste gang ligger jeg lækker mad inden for døren når katten er gået ud, jeg holder løbende øje med den, jeg lader døren stå, og sørme så om katten ikke kommer hjem og ind hver gang
held og lykke, og ja du er pyldret, det er jeg også!!!! huha mit hjerte er ved at falde fra hinanden hver gang.. men jeg vil have katte der kan gå ud og ind
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 5
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Er det bare mig der er pyldret?