{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Vådfoder {{forumTopicSubject}}

Hvilken slags skal dset være?

Killingen får i forvejen Royal Canin tørfoder og self. vand.Og da RC ikke ligefrem er billigt vil jeg høre om der er foskel på vådfoder (vi er enige om at fodfoder er dåsemad, ikke?)

Altså om det er ligemeget om det er den billige fraBrugsen eller om det og skal være et mærke der mere eller mindre ruinerer os smiley

Og gerne en pris på hvilket foder i anbefaler smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder
  • #1   17. nov 2008 OKi smiley Tak skal du have smiley Det vil jeg se på smiley

  • #2   17. nov 2008 det er vigtigt at katte får tørfoder da de færreste katte drikker nok og ddet kan give nyresten og urinvejsproblemer. mine får alt muligt forskellig. det er jo ikke deres hoved spise. de får alt hvad de skal have fra tørfoderet undtagen væske, så de får både det billige fra netto, kvalitat fra dyrehandleren og en mellemting fra bilka. det er alt fra 2 kr. -16 kr. pr. pakke. og så keder de sig aldrig.

    desuden får de så råt kød og fisk


  • #3   17. nov 2008 jo vådfoder..jeg vrøvler!


  • #4   17. nov 2008 Nina : Tak lige den sætning jeg manglede smiley

    Så vil jeg ud pg købe lidt ind til Mjav


  • #5   17. nov 2008 Anna..god ide..du kan jo prøe dig frem og se hvad de kan lide og så veksle lidt alt efter hvad der er på tilbud.

  • #6   17. nov 2008 Jeg købte lige 3 pakker hills vådfoder (med 12 i hver), normalprisen pr pakke er 109 kr, og de tre kostede så 200. Det var i Bonnie's dyrecenter.
    Det er forskelligt hvad jeg køber, men det er som regel hills.

    Så kan jeg også finde på at købe et par dåser i brugsen, af mærket sheba. Egentlig kun fordi det dufter fantastisk af kylling. smiley


  • #7   18. nov 2008 2. sprøgsmål: Kommer i det i samme skål som dens tørfoder eller hva gør I?

  • #8   18. nov 2008 Nej.. Jeg kommer det i en lille skål for sig.
    Ellers ligger det jo sammen med en hel skål mad, som de umuligt kan få spist inden vådfoderet bliver mindre lækkert.


  • #9   19. nov 2008 De fodderbokse man kan købe fra Hills som koster 109 har jeg også altid brugt, sammen med RC og Hills tørfodder, men besluttede mig en dag for at finde et billigere alternativ hvis det kunne lade sig gøre. Jeg købte en pose af alle de slags jeg kunne finde og den fra bilka/føtex som hedder dyrelægens og koster 25 kroner pr box ( 84 kr billigere end hills) er lige så god. Selv dem fra bonnies dyrecenter indrømmede der ikke var forskel på det. Jeg giver selv kun max en pose til deling en gang om dagen, så det er jo begrænset hvad der kan ske om der så var en lille smugle mindre nærring i det fra bilka....

  • #10   23. nov 2008 Sanne : Fåes de kun i Bilka?

    For har ca. 90 km ti nærmeste bilka smiley


  • #11   26. nov 2008 Anne E
    Jeg har kun set dem i bilka og føtex.....Undskyld jeg er så langsom til at svare....


  • #12   21. dec 2008 Vi ha rlige fået en Føtex smiley Så må jeg ned og kigge

Kommentér på:
Vådfoder

Annonce