{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Killing med blød afføring {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en killing på 14 uger som desværre har fået blød afføring, nogle gange med lidt frisk blod, men ikke hver gang. Talte med dyrlægen torsdag og hun skulle på skånekost og zoolac.
Jeg tog i maxizoo for at købe skånekost og zoolac. De havde en skånekost fra medica som jeg købte og så canikur pro (tror jeg nok det hedder) hun har fået det siden torsdag eftermiddag. Dvs. Canikur først sådan helt rigtigt fra i morges af (bare grin, men jeg fattede ikke den sprøjte så hun har ikke fået det hun skulle have overhoved før i morges ) smiley

Jeg synes ikke det skånekost har hjulpet på nogen måde, faktisk er hendes afføring blevet mere gul og stadig løs (ikke som vand, men blød lidt tynd) men det nye foder er også meget mere lyst/gult end det fra smilla som hun fik før.. dog er der ikke noget blod at se længere i afføringen. Hun har stadig afføring 2 gange i døgnet ca.

Mit spørgsmål er nu, kan jeg lave skånekost selv med kogt kylling og udkogte ris nu, eller skal jeg hellere se tiden an på det skånetørkost jeg har købt? - er bange for at ødelægge hendes mave endnu mere.
Jeg skal ringe til dyrlægen i morgen og give en melding. Jeg tænker jo at jeg nok skal forbi med en afføringsprøve. Har læst lidt på nettet om hvad der kan være skyld i det. Og bliver mere og mere bekymret for hende.


Hun er leger, sover, spiser og drikker dog som hun plejer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing med blød afføring
Kommentér på:
Killing med blød afføring

Annonce