{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

hvad har i, i jeres kattebakke?? {{forumTopicSubject}}

jeg har prøvet at købe to forskellige poser kattegrus,
som skulle hjælpe imod lugt...
men ingen af dem hjælper... DET STINKER fra kattebakken?
nu har vi købt sådan en luftfrisker, men det hjælper ikke en dyt.. kan næsten ikke holde ud at nærme mig toilettet hvor kattebakken står..
der kommer nyt grus i hveranden dag, og jeg tømmer dagligt ud af kattenes efterladenskaber.. jeg forstår det simpelthen ikke?

hvad bruger i? og lugter det mindre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad har i, i jeres kattebakke??
  • #1   6. dec 2008 måske du skulle prøve med noget andet foder? Nu er jeg godt nok lidt ny indenfor katteverdenen, men tror bestemt at foderet kan gøre en forskel på hvor meget afføringen lugter!

  • #2   6. dec 2008 Bruges et godt grus og tømmes bakken ofte kan det ikke lugtes med mindre katten har dårlig mave.

    Gode grus: Extreme Classic, Everclean, Super Benek, Classy Cat og Golden Grey. Der er sikkert flere, men disse klumper og binder lugt godt. Dyrere, ja, men meget drøjere i brug - så de er billigere i længden


  • #3   6. dec 2008 okay mange tak.......
    det er nok deres maver så? de har lige fået ormekur, da den lille hunmis desværre havde orm.... så det e rmåske det?

    de for royal canien? det skulle da være okay, ikke?
    og så får de dåsemad ver aften fra topsy..


  • #4   6. dec 2008 og tak for jeres svar smiley

  • #5   6. dec 2008 Topsy-dåsemaden kan sagtens være "synderen" !
    Det er en billigt produkt fuld af dårlig kvalitet.....
    Der står garanteret "kyllingebiprodukter" som indhold ?
    Det er lig mned vingespidser,næb,fødder og andet skidt og hvilken næring er der i det ????
    Prøv i et par dage ikke at give dem noget ekstra og se om det ikke gør en forskel ?
    Det vil jeg næsten garantere smiley !


  • #6   6. dec 2008 Jeg bruger Filton Extreme.. Det er ikke vildt dyrt, dog købt i tyskland.. Det er super godt og uden alt det der babypudder..
    Det er det fine grus der klumper godt, jeg har ikke problemer med lugte.. smiley


  • #7   6. dec 2008 Af grus bruger jeg Vitakraft Compact,Maxi Zoo har netop haft det på tilbud i denne uge,5x10 kg til 198 kr.
    Det har stærke klumper og er totalt støvfrit smiley !
    En klar fordel ift de andre nævnte grustyper,der dog også er særdeles gode.


  • #8   6. dec 2008 Jeg bruger extreme Classic og det er simpelthen det bedste grus jeg nogensinde har prøvet. Jeg har 5 katte og det er nu ca. 1 år siden jeg har haft skiftet alt gruset i mine bakker (dvs. det er nok blevet udskiftet efterhånden som der er fjernet klumper).

    Jeg fjerner 2-3 gange dagligt klumper fra 7 bakker og efterfylder med grus efter behov og stadig er der ingen af mine bakker der lugter af kattetis. Jeg bruger et 10-15 cm tykt lag og ind imellem har jeg bakkerne ud til afvaskning men genbruger gruset igen.

    Det er absolut det mest økonomiske kattegrus jeg har prøvet indtil dato og jeg har ellers prøvet mange dyre mærker gennem tiden, men intet kan måle sig med Extreme Classic.


  • #9   6. dec 2008 jeg bruger Bio Kats`s Clasic 20 kg 98,-
    Det lugter ikke.. der skal hældes 7 cm op i bakken og så tager jeg klumperne væk hver dag og en gang om ugen efterfylder jeg med grus..
    posen holder i 4 uger..

    Jeg var selv ved at gå i panik over alle de forskellige mærker jeg havde prøvet uden det virkede....

    (jeg har to katte der bruger det)


  • #11   6. dec 2008 Hvis i vil give kattene ekstra mad i form af vådfoder, så giv den hills dåsemad... Der er meget mere næring i, og så er det en meget bedre kvalitet... Der er en grund til at det er dyrere...

  • #12   6. dec 2008 super clumb.... næsten som extreeme classic

  • #15   6. dec 2008 Jeg lugter kun når de har lavet stort når de enten selv graver i det.. eller jeg sidder og fjerner lortet.. Ellers luter vi det slet ik..

  • #16   6. dec 2008 lugter**

  • #18   8. dec 2008 Jeg kan slet ikke lugte min kattebakke... det eneste tidspunkt er når jeg tager klumperne fra hver aften og det lugter ikke.... det lugter kun hvis jeg har givet kattene Whiskas vådfoder.....

Kommentér på:
hvad har i, i jeres kattebakke??

Annonce