{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Min kat er løbet væk på ukendt område {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg prøver at skrive herinde. Jeg er så ulykkelig, Da min kat er løbet væk. Vi er lige flyttet til en ny adresse vi har boet på adressen i 7 dage. Han smutter ud af døren om aften den 22-12-22. Jeg har prøvet at kalde på ham tidlig morgen……eftermiddag…..aften…….og om natten. Jeg har mad med….jeg regler med godbidder…..jeg har mad med, og hans tæppe med når jeg går rundt…jeg kalder og kalder. Jeg har sat efterlysnings sedler op….Jeg er så ked af det, kan nærmest ikke holde det ud. Jeg savner ham bare så meget….Er der nogen herinde der har noget jeg ikke har prøvet, eller måske oplevet noget af det samme…han er efterlyst alle mulig steder????
Mange hilsner fra Helle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er løbet væk på ukendt område
  • #1   28. dec 2022 Åh nej smiley

    Nåede han at bo på adressen i 7 dage? Eller løb han væk samme dag i var flyttet?

    Hvis du skriver her i tråden hvilke sider han er efterlyst på, kan vi andre herinde måske komme i tanker om nogle du evt. mangler.

    Der er jo desværre idiotisk mange efterlysningssider smiley , så man er nødt til at have efterlyst på dem ALLE.

    Når du er ude, så spørg folk du møder, om de har set katten, og bed dem kontakte dig, hvis de skulle se ham.
    Måske er han søgt tilbage mod sit gamle hjem ..... Afhængig af hvor langt I er flyttet, kan det måske være en ide at sætte efterlysningsopslag op i jeres gamle lokalområde, og bede tidligere naboer holde øje og kontakte jer.

    Kontakt de nærmeste internater - hvis de skulle få henvendelser på ham.

    Forhåbentlig er han (øre)mærket(?) OG ejeroplysningerne korrekt registret i katteregister/registre. Meld ham efterlyst der.

    Hvis han ikke er mærket, så kontakt de lokale dyrlæger. Hvis nogen skulle bringe ham ind der, skal dyrlægen jo kunne komme i kontakt med dig.

    Jeg håber inderligt, at du får din kat hurtigt tilbage i god behold!


  • #2   28. dec 2022 Hvis I ikke har kattelem, så lad gerne et vindue stå åbent.

  • #3   28. dec 2022 Vi er flyttet 40 km væk, så tror ikke han er på vej hjem igen. Han skal over Kronprinsesse Marys bro…. Han er øremærker….jeg havde håbet at høre om der er nogen der har oplevet det sammen som mig omkring min kat Holger……Jeg vil bare så gerne have ham hjem igen

  • #4   28. dec 2022 snak med naboerne. smid evt efterlysninger i folks postkasser hvis du ikke får fat i dem
    sæt efterlysning i lokalavisen


    prøv at kontakt
    https://talemeddyr.dk/om-mig-dyreclairvoyant-anne-mette-oxe/
    så kan hun give dig noget mere hvor du skal lede efter Holger
    ved at hun er rigtig dygtig

    pt er jeg selv med til at lede efter en kat for en ældre dame




  • #5   28. dec 2022 husk at få omregisteret ham som værende efterlyst
    tjek op på om dine oplysninger er opdateret i registeret


  • #6   30. dec 2022 Det eneste jeg kan komme i tanke om udover de andre, er at strø lidt kattegrus udenfor, så det lugter af ham.
    Husk at han kan gå langt - men opgiv ikke håbet smiley


  • #7   7. jan 2023 Er katten fundet?

  • #8   7. jan 2023 Nej han er ikke fundet endnu??

  • #9   8. jan 2023 Øv hvor trist smiley Jeg håber meget på en god opdatering inden alt for længe.

Kommentér på:
Min kat er løbet væk på ukendt område

Annonce