Min kat er løbet væk på ukendt område Min kat er løbet væk på ukendt område
Hej
Jeg prøver at skrive herinde. Jeg er så ulykkelig, Da min kat er løbet væk. Vi er lige flyttet til en ny adresse vi har boet på adressen i 7 dage. Han smutter ud af døren om aften den 22-12-22. Jeg har prøvet at kalde på ham tidlig morgen……eftermiddag…..aften…….og om natten. Jeg har mad med….jeg regler med godbidder…..jeg har mad med, og hans tæppe med når jeg går rundt…jeg kalder og kalder. Jeg har sat efterlysnings sedler op….Jeg er så ked af det, kan nærmest ikke holde det ud. Jeg savner ham bare så meget….Er der nogen herinde der har noget jeg ikke har prøvet, eller måske oplevet noget af det samme…han er efterlyst alle mulig steder????
Mange hilsner fra Helle
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Nåede han at bo på adressen i 7 dage? Eller løb han væk samme dag i var flyttet?
Hvis du skriver her i tråden hvilke sider han er efterlyst på, kan vi andre herinde måske komme i tanker om nogle du evt. mangler.
Der er jo desværre idiotisk mange efterlysningssider
Når du er ude, så spørg folk du møder, om de har set katten, og bed dem kontakte dig, hvis de skulle se ham.
Måske er han søgt tilbage mod sit gamle hjem ..... Afhængig af hvor langt I er flyttet, kan det måske være en ide at sætte efterlysningsopslag op i jeres gamle lokalområde, og bede tidligere naboer holde øje og kontakte jer.
Kontakt de nærmeste internater - hvis de skulle få henvendelser på ham.
Forhåbentlig er han (øre)mærket(?) OG ejeroplysningerne korrekt registret i katteregister/registre. Meld ham efterlyst der.
Hvis han ikke er mærket, så kontakt de lokale dyrlæger. Hvis nogen skulle bringe ham ind der, skal dyrlægen jo kunne komme i kontakt med dig.
Jeg håber inderligt, at du får din kat hurtigt tilbage i god behold!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
dec 2022
Følger: 11 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
sæt efterlysning i lokalavisen
prøv at kontakt
https://talemeddyr.dk/om-mig-dyreclairvoyant-anne-mette-oxe/
så kan hun give dig noget mere hvor du skal lede efter Holger
ved at hun er rigtig dygtig
pt er jeg selv med til at lede efter en kat for en ældre dame