415 visninger
|
Oprettet:
Enlig weekend {{forumTopicSubject}}
Så er det endelig weekend igen.. Efter en hård, 7-timers skoledag.. Puha så er det nu godt og komme hjem og vide man har weekend.. Men nedturen er så, at jeg har fået blærebætendelse.. Øv øv.. Så nu er jeg på pencelin..
<b> - Hvad skal I lave i weekenden? </b> Jeg skal passe 3 katte(2 killinger og 1 voksen).. Det bliver fedt! Og så skal jeg så købe et par ting til mine dværhamsterunger.. De har lige fået øjne så de skal jo nok til at udforske buret sammen med moderen *S*.. Og så skal jeg også passe min syge hest..
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Katte: 1 Emner: 40 Svar: 192
Ja hihi! Det skal jeg !
- Nåårh ja!! Det bliver også bare spænende..
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
I weekenden skal jeg bare hygge mig. Når jeg altså lige har overlevet den playstation aften min kæreste skal holde i aften med gutterne... Så jeg skal lige lave min t-shirt færdig med teksten: "jeg tager ikke imod ordre i aften; hent det selv hvis du vil have noget!! *GG*
Nå ja, så skal jeg også træne "kommandoer" med vores lille hvalp. Hvis altså det passer hende.. *SS*
mar 2005
<b> Til Louise: </b> *GG* Mange tak for rådet.. Det vil jeg da prøve, hvis pencilinen ikke virker=D*GG* Det lyder da hyggeligt! Ja, det kunne jeg vist også godt trænge til, det er nogle uger siden jeg har slappet rigtigt af i weekenden.. ;D
mar 2005
- Go' arbejdslyst kan jeg så kun sige *GGGG*
mar 2005
Enlig weekend