{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Enlig weekend {{forumTopicSubject}}

Så er det endelig weekend igen.. Efter en hård, 7-timers skoledag.. Puha så er det nu godt og komme hjem og vide man har weekend.. Men nedturen er så, at jeg har fået blærebætendelse.. Øv øv.. Så nu er jeg på pencelin..

<b> - Hvad skal I lave i weekenden? </b> Jeg skal passe 3 katte(2 killinger og 1 voksen).. Det bliver fedt! Og så skal jeg så købe et par ting til mine dværhamsterunger.. De har lige fået øjne så de skal jo nok til at udforske buret sammen med moderen *S*.. Og så skal jeg også passe min syge hest..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enlig weekend
  • #1   19. aug 2005 *GGGG*
    Ja hihi! Det skal jeg !
    - Nåårh ja!! Det bliver også bare spænende.. smiley

• #2   19. aug 2005 Det lyder da irritrende med sådan en blærebetændelse... Et gammelt husråd, drik masser af tranebær juice og urtepincil. Det gør jeg hver gang jeg får det... Men penicilin virker så heller ikke lige på mig når jeg har det...

I weekenden skal jeg bare hygge mig. Når jeg altså lige har overlevet den playstation aften min kæreste skal holde i aften med gutterne... Så jeg skal lige lave min t-shirt færdig med teksten: "jeg tager ikke imod ordre i aften; hent det selv hvis du vil have noget!! *GG*

Nå ja, så skal jeg også træne "kommandoer" med vores lille hvalp. Hvis altså det passer hende.. *SS*

• #3   19. aug 2005 <b> Til Cille: </b> Ja!! Hehe.. Jeg glæder rigtig meget til at se dem ;D
    <b> Til Louise: </b> *GG* Mange tak for rådet.. Det vil jeg da prøve, hvis pencilinen ikke virker=D*GG* Det lyder da hyggeligt! Ja, det kunne jeg vist også godt trænge til, det er nogle uger siden jeg har slappet rigtigt af i weekenden.. ;D

• #4   19. aug 2005 Jamen det lyder da rigtig hyggeligt..!

- Go' arbejdslyst kan jeg så kun sige *GGGG*

• #5   20. aug 2005 *LOL* Det tror jeg på.. Hehe..

Kommentér på:
Enlig weekend

Annonce