{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Løbegård - hjælp {{forumTopicSubject}}

Kæresten og mig flyttede for lidt over 1 år siden i rækkehus og har i alt den tid overvejet en voliere til vores 2 katte - men nu skal det simpelthen være! Så vi har bestilt en hjem fra Omlet dog en udgave der er beregnet til altan fordi den "alm" var lige lidt for bred til vores terresse og det duer ikke for så kan boligselskabet ikke slå græsset optimalt.

Vi er så spændt på det og er sikker på kattene bliver så glade! Så må jeg evt se jeres løbegårde for at få inspiration? Vi har allerede bestilt et kradsetræ og et udendørs kattehus hjem. smiley Forventet levering er fredag (voilere) og vi kan ikke vente.

At bygge en selv er ikke en mulighed da vi ikke må "ødelægge" noget udvendigt eller sætte noget fast til bygningen osv - derfor var denne optimal for os. Derudover har vi begge 10 tommelfingre så det vil være et alt for stort projekt for os. smiley Der er jo en "årsag" til vi bor til leje hvor alt bliver ordnet frem for at købe noget.

https://www.omlet.dk/shop/katte_produkter/katteindhegning_til_altan/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbegård - hjælp
  • #1   2. apr 2023 Den ser helt perfekt ud til jeres formål. Det bliver både I og jeres katte glade for.
    Vi har aldrig fortrudt, at vi for 4 år siden katte-sikrede det meste af vores have. Det har siden været til stor glæde for både Tinka og os smiley
    God fornøjelse med påskeprojektet smiley


  • #2   2. apr 2023 glæd er. Har haft løbegård i vel snart 25-30 år og kan bare se at kattene nyder det
    og vi andre kan nyde at kattene er i sikkerhed

    jeg har så en pænt stor løbegård hvor der er plads til at vi kan sidde og hygge med kattene. Ellers er der stammer og planter. det er godt med planter som de kan spise. det kan være katteurt, kattegræs, pletter i luften mm. jeg har også roser, og har lige købt en hængepil som skal stå i en krukke derude


  • #3   3. apr 2023 Li lot: Vi glæder os også rigtig meget. smiley

    Anja: Må jeg evt se nogle billeder af din løbegård? smiley


  • #4   3. apr 2023 billede af min løbegård
    det skifter dog lidt med hvad der er der ude - skifter gerne 1-2 gange om året, så der sker noget nyt


    profilbillede
  • #5   3. apr 2023 et mere

    profilbillede
  • #6   3. apr 2023 har delt den i to. sådan at vi har en en plads i den ene ende, hvor de også har deres to kattehuse - her er der tag på
    den anden halvdel er med stammer rundt omkring. Her er der kun net på. Om sommeren har jeg sat et solsejl op her, sådan at de har skygge og så morer de sig rigtig meget at løbe rundt på den kæmpe store hængekøje smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #7   8. apr 2023 Pantera: Er det løbegårdssystem til altan godt? Forsøger at hjælpe mine forældre med at få indhegnet deres altan i den nye lejlighed, og vil gerne gøre det så let for dem som muligt smiley

Kommentér på:
Løbegård - hjælp

Annonce