{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Norsk skovkat?
  • #1   25. dec 2008 vi fodre med RC mainecoon og vores fungere så fint på det ! (:

  • #2   25. dec 2008 Orijen... 63% rigtigt kød og ikke en masse unødvendigt fyldfoder. som benmel og andet affald.
    Kan med fordel købes ved zooplus.uk.co pga den meget lave kurs på pundet.


  • #3   27. dec 2008 Susanne: Mine katte vil ikke røre Arion.
    De sulter hellere i en hel uge end at gå til madskålene med det foder i. Meget mærkeligt da jeg trods alt har 5 meget forskellige katte, men Arion kan de blive enige om ikke at spise smiley


  • #4   27. dec 2008 Ja det må andre jo have... Ellers fandtes det nok ikke. Mine katte køber det ikke *hehe*

    Jeg er forresten ved at lurer om nogen kender og bruger Felidae... nogen erfaringer?


  • #5   27. dec 2008 Jeg har hørt om folk med rigtig gode erfaringer med ProPlan og Orijen til langhårede fordi der er mere rigtigt kød i foderet og dermed en bedre fordøjelse.
    Jeg har endnu ikke prøvet nogen af dem selv, så det er viden på 2. hånd.


  • #6   27. dec 2008 Som sagt er det 2.hånds viden, men en bekendt der har 7 langhårede har skiftet til ProPlan og Orijen (hun blander det) efter pelsproblemer både indvortes og udvortes. De er blevet utroligt smukke af det og der kastes ikke længere op i hjørnerne.
    Måske var det værd at gøre forsøget...
    Jeg venter bare på de har Orijen ved zooplus.uk.co igen, så bestiller jeg en sæk (eller 2 , det er billigere) hjem og får det afprøvet på persertotterne og de 2 kælekatte.


  • #7   27. dec 2008 Oliver har jeg hørt en del skidt om på det sidste. Katrater med krystaller og langhårede med glansløs pels.
    Men der er jo lige så mange meninger som der er fodermærker, så jeg syntes det er svært at give råd om.
    Og erfaring har jeg ikke så meget godt at dele ud af, da jeg jo som sagt venter på et foderskift (fra RC og Iams, der IKKe fungerer for min katteflok).


  • #8   27. dec 2008 Og det er jo lige det... Der er lige så mange meninger som der er fodermærker : D

    Bruger du Olivers til hele flokken nu? Har du selv oplevet en forbedring i deres pels? Virker foderet ellers efter hensigten (huld, sundhed osv)?
    Hvis ikke så er det vel ligemeget om de har flot skinnende pels, hvis de ikke trives.


  • #9   27. dec 2008 Jeg syntes også det er rigtig svært.
    Jeg ved bare at det de har fået/får ikke er optimalt for dem. Jeg har svært ved at holde min hankat i huld og deres pels er ikke så flot som den kunne være.
    Prøv evt at læse lidt om BARF fodring. Det giver et udemærket indblik i andres tanker om fodring smiley
    Skal lige sige at jeg ikke fodrer på BARF manér, men godt kan se nogle af idéerne implementeret i mit liv.


  • #10   27. dec 2008 Kan det godt svare sig at købe hjem fra England, når man kun har en kat?

  • #11   27. dec 2008 Ja hvis du køber kvalitetsfoder kan det rigtig godt svare sig for tiden, da kursen på pund er meget lav.

    Prøv at find det du fodrer med på en dansk side og se hvad det koster inkl porto, (eller husk hvad du selv henter det til i en forretning eller hvor du nu ligger dine penge) og prøv så at tjek prisen på zooplus.uk.co

    Hvis du køber for 29gbp på zooplus er der fri fragt og ovenikøbet en kalender med lige for tiden også smiley


Kommentér på:
Foder til Norsk skovkat?

Annonce