{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Norsk skovkat
  • #1   25. okt 2012 Jeg fodre med RC og Hills..
    Men du kan jo fodre med mange forskellige mærker..
    Fx kan jeg ikke få mine til at spise Iams foder men min venindes NFO katte er vilde med det.. smiley
    Så der er ikke noget endegyldigt svar på, hvad der er det bedste og rigtige fider, men mere på hvad dine katte kan lide og trives med..;-)

• #2   25. okt 2012 tjahh min den ene vil kun spise RC varianter så det får de her i huset. har prøvet med foder prøver fra andre mærker og han nægter det. Så lige nu får de RC fit, og så har han også at han kun vil spise en type vådfoder og det er cosma så det får de også hver dag en gang om dagen, (tørfoder hele tiden) Så får de lidt rent kød engang imellem når jeg laver mad. smiley Men ja vil give Yvonne ret, hvad din kat bedst kan lide er det nemmeste at fodre med smiley
    Min den ene er så kræsen og den anden vil spise alt så det går efter den kræsne her i huset smiley

• #3   27. okt 2012 Vi fodrer med RC, vi har ikke prøvet andet, og det var det der blev fodret med hos opdrætter. Til gengæld får hun også lidt lækkert ved siden af engang imellem ;-)!!! Hun får lidt fiske filet, altså selve fisken når vi får skrubber hjem, sjældent, men ellers rejer, kalkun og så får engang imellem en lille bitte klar havregrød....c",)

• #4   28. okt 2012 Jeg fodre selv med RC main coon kitten og så får de RC kitten vådfoder. De er 13 uger gammel begge to.
    Men læste på et andet forum at det var spild af penge, da fodret fra ALDI var mindst ligeså godt, om ikke bedre...

Ved bare ikke helt om jeg tror på den påstand...

• #5   28. okt 2012 Det er nok det vådfoder Lux (Mener jeg det hedder) der er snak om..
    Det er der nemlig rigtig mange der fodre med ved siden af tørfoder..

• #6   28. okt 2012 Vi har altid fodret med RC til både hunde og katte. Til hunde har vi prøvet lidt forskelligt, indtil vi fandt ud af at RC bare var det bedre, også i forhold til fordøjelse, jeg ved godt dyr ikke er ens, men for vores dyr har RC bare været prima. Vi har kun en kat p.t, så sådan en sæk holder et godt stykke tid, og jeg vil ikke gå på kompromis med foder smiley

• #7   28. okt 2012 vil også sige at det virker godt ved dem her....havde en dyrlæge der gav mig noget gratis hills på et tidspunkt da det skulle være bedre....den kræsne ville ikke røre det. selv ikke når der bare var blandet lidt i RC så nægtede han at spise overhovedet. og arion fik den lille da han ankom og da hans afleveringer i kattebakken var større og meget mere ildelugtende end da vi fik ham over på rc.
    til at starte med havde vi ren rc stående og så en skål med hans arion foder. og fra det sekund han smagte rc rørte han ikke det gamle foder mere så efter 2 dage fik de begge rc som eneste foder.

Kommentér på:
Foder til Norsk skovkat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce