{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installing dishwasher 860 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af opvaskemaskine 880 kr.
  • Reparation af stuk 1.600 kr.
  • Græsslåning 1.500 kr.
  • Toilet der løber skal fikses 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget ru pels
  • #2   28. dec 2008 katte tager ikke kade af at blive vasket, bare det er med en god shampoo beregnet til katte. Pelsen har meget at gøre med hvilket foder katten får. herhjemme bruger vi hills, men der er jo også andre mærker der er gode. samtidig med godt foder, får de gærtabletter, der indeholder b-vitamin. tabletterne er med til at holde deres pels flot og glansfuld samt meget mere.

• #3   28. dec 2008 skade i stedet for kade smiley

• #4   28. dec 2008 Synes bare det er sjovt det er så meget forskel på kattene. Den store er ufatteligt blød, hvor den lille så er rigtig ruhåret.
    Tørkosten er det til killinger fra Whiskas, og ellers Coop's dåsemad .. Som de er helt syge med..

Overvejede også lige de gærtabletter. Har kun hørt godt om dem.

• #5   28. dec 2008 ja de elsker whiskas, men det er ikke ordentlig foder. det er lligesom mcdonalds mad for os. ;( i hills og royal canins produkter, findes der bl.a omega 3 olier, som er godt for pelsen, øjne og klør. jeg bruger natures best fra hills, og som snack får de tender chunks også fra hills - det synes jeg fungerer rigtig godt smiley hvis du ikke har råd til det dyre foder, er der også andre fabrikanter der er næsten lige så godt. ellers kunne muligheden være at blande det lidt billigere foder sammen med det dyre. Foder er alt afgørende for pelskvaliteten og for at katten kan fungere optimalt. det var mit bud smiley

• #6   28. dec 2008 Er enig med Felis, ingen grund til at udsætte katte for at blive badet medmindre det er strengt nødvendigt.
    Giv noget godt foder (det er whiskas ikke, og Coops er vist heller ikke for godt). Og giv af og til fed fisk (fx laks, der indeholder sunde fedtsyrer) og evt. b-vitaminer, som de fleste katte synes vældig godt om.

• #8   29. dec 2008 hej nu sidder jeg lige og læser at whiskas ikke er godt for katte og det er det foder mine får også så noget der hedder pussy er der nogen der kender noget til det der pussy og hvad skall man så give sine katte hvis ikke de skal have whiskas

• #9   29. dec 2008 Fx Royal Canin, Hills, Eagle Pack, Arion, Arden Grange ... og kød og fisk.

Hvis kattene er helt vilde med Pussy og Whiskas så giv dem da lidt, men som primært foder ville jeg ikke bruge det.

• #10   29. dec 2008 Hvis du skal være sikker på at fodre med noget ordentlig foder, skal der:

Altid stå kød først på varedekl. uden bi-produkter
    derefter hellere majs end korn som primært stivelse...

Hvis indholdet er sådan kan du være temmelig tryg ved at resten er iorden:-)
    Det er en jungle mht foder.... jeg bruger Royal Canine men vil også gerne anbefale www.olivers.dk

• #11   29. dec 2008 foder er efter min mening også et godt sted at starte.. Vi fodrer vores katte med sanabel.. Jeg har et par killinger som jeg ser meget ofte i deres nye hjem og jeg kan tydelig mærke på deres pels at de får noget andet end sanabel..De er mere stride i pelsen end dem jeg har herhjemme fra samme kuld.. så start med fodret..

• #12   29. dec 2008 felis: jeg ved godt at for meget badning kan ødelægge fedtlaget i pelsen, men et bad tager den altså ikke skade af. bare man ikke gør det flere gange om mdr. udstiller selv min kat, så den har været i bad nogle gange, og har den smukkeste pels. Det kommer jo helt an på hvilken form for shampoo du bruger.

Kommentér på:
Meget ru pels

Annonce