{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Maine Coon og vejret .. {{forumTopicSubject}}


Har lagt mærke til at jo koldere det bliver jo vildere bliver mine 2 katte for at komme ud, jeg bestiller ikke andet end at lukke dem i løbegården.

En anden ting der også sker er at især hakatten, han banker rigtig meget på hans vandskål, endnu mere end når det er varmt.
Har sat et fad jeg normalt har på terressen ind i løbegården, der er vand i eller is er det jo nu, det er han helt pjattet med !

Hans pels bliver også mere og mere fedtet af lanolin.

Disse ting må jo være et levn fra naturen, syntes det er lidt sjovt at der stadig er så meget instinkt tilbage i katten selv om vi har taget dem ind i vores varme stuer.

Men det er måske slet ikke så mærkeligt at de ting visser sig for så længe har den kære maine coon jo heller ikke været husdyr smiley

Er der andre der oplever de samme ting med deres ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maine Coon og vejret ..
  • #1   4. jan 2009
    Ja og syntes det er skønt de stadig har så meget tilbage af deres naturlige genere !

    Det er jo det der gør den til en skøn kat, boede jeg langt ude på landet havde de også fået lov til at rende frit så de rigtig kunne udfolde sig, især nu her på denne tid af året, for der virker de til rigtig at være i deres es smiley


  • #2   5. jan 2009 Ja, min lille misser graver også i vandet, hvilket er til stor irritation, da man hele tiden skal tørre det op og give hende nyt vand. Vi har såå købt en fontæne, osm hu så ikke kan vælte, men hun prøver stadig. Men jo, det er da sjovt at tænke på, hvor meget de stadig har fra naturen.

Kommentér på:
Maine Coon og vejret ..

Annonce