{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Freddy blev stjålet {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor er jeg chokeret og rasende!

Freddie blev i aften indfanget på egen grund og bragt hjem til en sindssyg nabo (undskyld psykisk syg) i aften.

Historien kort:
Jeg skulle nå et tog og f***** om ikke Freddie stikker af ud da jeg skulle gå.
Jeg fik fat i min søster, der var på vej hjem og ville være hjemme efter ca. 2 timer.
Hun skulle lukke ham ind.

Da hun kommer 2 timer senere, er der et brev på døren:

Freddie er hjemme hos mig, han skal ikke sidde og fryse til du kommer hjem.

Min søster skynder sig derover og finder Freddie siddende klemt i et lille bur, stående i en lænestol med en stor hund kredsende om sig -selvfølgelig i chok!

Hun fortæller, at Freddie ikke kunne komme ind og at han frøs og kradsede på døren.
Herefter er hun gået hjem, har hentet et kattebur (hun indfanger åbenbart katte), gået tilbage og har hentet ham på min matrikel.

Freddie er selvfølgelig hjemme, men jeg er nærmest bange for at lukke ham ud!
Iflg. DB har hun overtrådt 2 love - ulovlig indtrængning og tyveri og bør anmeldes - MEN HUN ER JO SYG!!!!!!!

Hvad f**** gør jeg?
I morgen skal jeg over med buret og jeg er bange for, at jeg går fuldstændig amok.
Jeg er SÅ bange for hvad hun kan finde på.

Gode råd til tackling af en borger med kattebesættelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Freddy blev stjålet
  • #1   9. okt 2023 ærlig talt tror jeg nok at jeg ville tage en snak med politiet først
    bare for at få deres mening


    Godt at Freddy er hjemme i sikkerhed igen


  • #2   10. okt 2023 Sikke en nabo. smiley

  • #3   10. okt 2023 Frygtelig kvindemenneske!!
    Jeg har været derovre og
    hun har fået den STØRSTE skideballe! Hun blev belært om, at der blev passet på ham osv osv og så kom pegefingeren: "Du skal ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG tage en af mine katte igen. Så smak hun døren i og da min søster gik forbi, blev hun betroet hvor gal jeg var. Det fik hun INTET ud af! Resultatet er, at Freddie er bange for at gå ud.


  • #4   10. okt 2023 Jeg forstår godt Freddy ikke vil ud, hvis han risikere den slags smiley jeg ved godt politiet intet kan stille op nu, og Freddy er hjemme, men jeg ville alligevel lave en anmeldelse, så er det jo registreret, hvis nu!
    Jeg ved Freddy er mærket, og det er godt, for han er jo registreret til dig, og godt du havde kontakt til DB, for naboen kunne måske finde på, at lave falske anmeldelser smiley


  • #5   11. okt 2023 Jeg er i chok smiley
    Hvordan Filan kan man finde på at indfange en kat der er på egen matrikel, ja jeg var blevet rasende, hvilket du jo forståeligt også blev/er, jeg havde reageret præcis som du eller værre.

    Faktisk bliver jeg så træt af alle disse frelste mennesker der hver gang de ser en kat i det fri fejlagtigt tror at det er en kat der er løbet hjemmefra, en hjemløs kat, eller lignende, kig for du kan på katten ser katten sølle ud, ser den ud til at mistrives, har den været samme sted i flere dage, eller er det bare en kat der trisser rundt og passer sit territorium.
    Jeg frygter sådan at nogen skulle finde på at stjæle min udekat Figaro, fordi han er meget ude, men han er fin i pelsen, altid kælen og har det godt, han får mad og ly for vejret, han kan altid gå ind i tørvejr og varme og der er altid mad i hans skål.


  • #6   11. okt 2023 Jeg har for flere år siden haft problemer med hende og dengang gik jeg til psykiatrien, boligforeningen ville ikke hjælpe. men denne gang har jeg fået NOK!
    Der er flere der føler sig chikaneret af hende, så måske kommer der en kollektiv klage. Hun er forvist fra flere butikker samt byens dyrehospital fordi hun kan få de værste vredesudbrud.

    Hun er besat af Freddie og troede seriøst at hun havde gjort en god gerning.
    HVIS han havde siddet og plaget ovre hos hende, så kunne jeg måske bedre tackle det, men at hun først går hen og snakker med ham, går hjem og henter et bur med indfangning for øje og derefter placerer buret i en lænestol med hunden kredsende omkring ham - det er ganske enkelt utilgiveligt.
    Jeg tror faktisk at hun blev bange for mig og det var med god grund, for jeg var så rasende, så tårerne pressede sig på.

    Freddie er blevet sig selv igen.
    Dog er det første han gør når han kommer ud, er at kigge i retning af hendes have.


  • #7   11. okt 2023 Håber han undgår hendes have som pesten! For hun kan jo finde på hvad som helst smiley

  • #8   11. okt 2023 Det er da fuldstændigt vanvittigt... hun går ind på DIN grund og fanger DIN kat ind, for så at tage den hjem til sig selv i bur, hvor hendes hund får lov til at kredse om den? Det er sgu da ikke ok! Og i øvrigt ulovlig indtrængen, og så har hun i princippet stjålet din kat. Det er så skørt at det ikke lyder virkeligt, men det er det jo smiley

  • #9   11. okt 2023 Indi-bob
    Ja det er en handling der kun kan finde sted i et sygt sind.
    Det kan hun ikke gøre for, men det kan vi heller ikke, og denne gang er det alvor. Skulle hun klage over mig (det praktiserer hun overfor de beboere hun enten er på kant med eller er nydanskere) så går jeg nok i selvssving igen...


  • #10   12. okt 2023 Personligt, ville jeg overveje at hegne min have ind, så katten kan komme ud i sikkerhed.

  • #11   12. okt 2023 Hvorfor?
    Damen har INTET at gøre ved min fordør på min matrikel!


  • #12   12. okt 2023 For kattens sikkerhed

Kommentér på:
Freddy blev stjålet

Annonce