{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken indvoldsorm er dette
  • #1   6. nov 2023 Gå da til dyrlægen med ormen, og få svar der. Den skal jo alligevel have ormekur smiley

• #2   6. nov 2023 Det kan dyrlægen fortælle dig. Dyrlægen giver dig recept på den bedst egnede ormekur til den type orm.

• #3   6. nov 2023 Siden jeg var barn har jeg haft kat - og det var dengang hvor man konstaterede at katten havde orm, man ilede ikke afsted efter ormekur smiley

Det jeg vil sige er, at på trods af det, så har hverken jeg eller min familie nogensinde haft orm, så du skal ikke bekymre dig, du få sikkert en Milbemax og så er de orm slået ihjel smiley
    Så ring til dyrlægen og og se om de vil udlevere det uden at have set din kat - ellers må du jo afsted med den smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 484 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
    #4   6. nov 2023 Spolorme hos katte kan blive op mod 10cm lange.
    Så afsted til dyrlæge og få en ormekur, de ormekure dyrlægen har virker mod forskellige indvoldsorm.

• #5   6. nov 2023 Man må ikke længere udskrive medicin uden at have set dyret først. I hvert fald første gang man udskriver det til dyret. Derudover vil jeg sige, at det er vigtigt at vide, hvilken type orm katten har, før man begynder at behandle det, så man er sikker på, at man får det der virker bedst mod dén type orm smiley

• #6   6. nov 2023 spoleorm
    du skal kontakte din dyrlæge i morgen. Bedst er at gemme ormen i en plastikpose som du tager med så de kan se den
    hos min dyrlæge kan man godt få ormekur hvis man er fast kunde, uden at tage katten med.

Spoleorm smitter via kattens afføring, selve ormen smitter ikke, men de usynlige æg i afføringen kan i meget sjældne tilfælde smitte, hvis vi kommer til at indtage dem. - nappet via google. Men jeg har ikke mødt nogen som har prøvet det. Også selvom at jeg har arbejdet på katteinternat
    men bare få fat i en ormekur og så er de væk igen

Kommentér på:
Hvilken indvoldsorm er dette

Annonce