{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

baby og katte sammen? {{forumTopicSubject}}

Vi skal have en baby og vi har to dejlige kattepiger.. Hvordan har I oplevet jeres katte reagere på en lille ny i huset? Er der nogle forholdsregler, fx. har jeg læst at der skal et net over barnesengen, så katten ikke ligger sig der..har I oplevet katten gøre det? Er der ellers noget at tage højde for?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby og katte sammen?
  • #1   8. jan 2009 Nej, jeg har heller ikke lyst til at lægge et net over sengen, hvor babyen sover..det virker ikke så rart. Jeg ville også hade at skulle lukke mine katte ude af soveværelset, fordi de elsker jo at komme og forstyrre et par gange hver nat, og jeg synes det er hyggeligt. Det er lidt af et dilemma, kattene er jo også mine "børn". Med hensyn til astma, så er jeg ikke så bekymret over at kattene kan forårsage det.

  • #2   9. jan 2009 Jeg har altid haft katte i soveværelset, også mens mine børn var baby'er, og jeg har aldrig oplevet noget faretruende i det.

    Har de stået udenfor i deres barnevogn, har jeg haft net over vognen, men det har været pga. insekter.

    Prøv at se her (nr. 4 billede)
    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13147


  • #3   9. jan 2009 Jeg har en lille dreng på en uge, indtil videre har vi taget soveværelset fra kattene, men har så bare gjort det super hyggeligt for dem i stuen og gangen, vi har en rigtig stor gang med trappe, de har fået et ekstra kradsetræ op har lagt tæpper og puder de bare kan rå hygge på.

    Syntes det fungere rigtig godt, skal ikke være bange for noget, vi lader ham aldrig uden opsyn, er jeg alene med ham og skal noget i lejligheden hvor jeg ikke har øje med ham ryger han i liften ind i soveværelset.

    Men nu er der jo også stor forskel på dine 2 og mine 9:o)


  • #4   9. jan 2009 Da jeg var lille - helt tilbage i '89 og '90 sov jeg som regel med katten, og jeg har hverken fået astma, allergi eller kommet til skade pga. katten. Det var først da jeg blev større, men det er selvfølgelig en hel anden ting.

    Jeg synes det er op til dig om kattene må ligge ved dit barn. De babyer, der er kommet til i vores familier hvor der har været katte, har taget det fint. smiley Og tillykke med graviditeten/babyen. smiley

    Christina - Et tillykke skal bestemt også lyde til dig/Jer. Tillykke med den lille dreng. smiley


  • #6   9. jan 2009 Tusind tak:O)

Kommentér på:
baby og katte sammen?

Annonce