{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

katte og baby {{forumTopicSubject}}

Vi har to indekatte, som er vores et og alt. Sagen er den at vi venter baby til juli og i går var jeg på besøg hos en veninde, som jeg ikke har set i ca. 2½ år.




Sidst jeg mødte veninden havde de to katte og ingen børn, og nu venter de nummer to. For 2½ år siden var kattene også deres et og alt og hun kunne nu fortælle at de bare var såååå trætte af deres katte og slet ikke så nogen glæde ved dem længere -hun kunne kun se at de fældede, miavede, kradsede i møbler mv. og de ville meget gerne af med dem, da de bare synes at de var en beslastning.




Hun havde svoret at hun ALDRIG ville blive på den måde -at nu var deres børn kommet til og så glemte man kattene, men sådan var hun alligevel blevet .




Siden i går, da jeg kom hjem har jeg bare tænkt rigtig meget over om det også bliver sådan med vores vidunderlige katte .




Jeg er klar over at prioteringerne ændrer sig, og at kattene ikke længere vil være nummer 1, men kan de virkelig være rigtig, at man ikke kan have baby og katte (dyr) i huset på samme tid -og altså ogs have tiden/overskuddet til begge parter ...




Please, del din erfaring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte og baby
  • #1   13. maj 2009 tak for svaret. De er netop kommet ud af soveværelset -vræl -da bettemand jo skal sove derinde med os og man hører jo at de kan lægge sig over babyen, så den chance tør vi ikke tage.

    Tror nu også at misserne tager det bedre end os -altså med at sove ude af soveværelset smiley

    Der er 6 uger til baby kommer, så derfor valgte vi at lukke dem ud nu her, da vi også netop har flyttet soveværelse og så mente vi at det ville være mere natrligt for dem på den måde....

    Tak for svaret


  • #2   13. maj 2009 Selvfølgelig kan man da det, men der er desværre nogen der ikke tænker langt nok frem i tiden. Man skal jo være indstillet på at have katten de næste mange år og hvis man ved man også vil have børn på et tidspunkt, må man overveje om man vil begge dele.

    Tror desværre der er mange som køber en killing eller hvalp, som "erstatningsbarn" i nogle år, inden de får et barn sammen og når de så får deres ønskebarn, så ryger katten/hunden ud..

    Det er synd, hvorfor ser man det ikke som en ressource, istedet for bare til besvær? Børn har da meget glæde af at have dyr og så lærer de også at have respekt og kærlighed for de små væsner.

    Jeg går i hvert fald aldrig af med mine katte, baby eller ej. Har altid holdt af dyr, så derfor skal mine børn da også vokse op med dyr og have glæde af dem.


Kommentér på:
katte og baby

Annonce