{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby og katte..? Hjælp..
  • #1   12. aug 2009 De bebser jeg har hjembragt er med det samme blev lagt på gulvet så katten kunne snuse til "den nye".





  • #2   12. aug 2009 ja de skal bare have lov at se dem og være om dem

  • Anette M
    Anette M Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Katte: 5 Svar: 4
    #3   12. aug 2009 Hej

    Du skal ikke bekymre dig. Ingen af vores 5 katte havde lyst til at komme i nærheden af den lille "ting" vi havde med hjem. De fik lov til at snuse, men der var ingen af dem der ville lægge sig i sengen osv.
    For en sikkerheds skyld havde vi et myggenet over sengen (købes billigt i IKEA), men det var ligeså meget så der ikke kom kattehår i sengen.
    Da vores dreng blev et par år gammel nød han til gengæld at puttesove sammen med en kat - og så en tommelot i munden.
    Vi har på intet tidspunkt set en kat ligge på hans ansigt så han ikke kunne trække vejret, men vi ventede naturligvis med at lade ham sove med en kat til vi var sikre på han var gammel nok til at kunne flytte sig, hvis det skulle ske. Og nej han har ikke fået allergi - er i dag 9 år gammel og sover stadig sammen med sin bedste ven Maine Coon'en LaLa (Larix).

    mvh Anette


  • #4   12. aug 2009 Hej..

    Tak for jeres svar, jeg har bare været lidt bange for at de vil ligge sig i sengen oven på hende og sådan.. Selvfølgelig vil vi ikke lade kattene sove i samme rum som baby. Men kattene er jo også bare mine små babyer.


  • #5   12. aug 2009 vi tog en nusse klud med hjem de kunne lugte til inden babyen kom hjem og der har ingen problemer været. du skal bare passe på de ikke ligger sig på dit barn for de kan også blive beskyttende det var vores den ene kat og prøve og ligge sig ved siden af hele tiden både i hendes seng og i liften.

  • #6   12. aug 2009 Mine tre børn og børnebørn også har altid været omgivet af katte fra deres spæde barndom, og jeg har ALDRIG oplevet problemer.
    Prøv at se det sidste billede under min kat Zulu smiley


  • #8   12. aug 2009 Rottweiler har ikke rigtig reageret på Katja endnu.. Han er blevet lidt mere kælen overfor mig, men ellers ikke noget smiley

    Han har nærste taget imod hende med kyshånd, men jeg tror nu han vil blive træt af hende når hun kommer i kravlealder og vil begynde at jage ham smiley (Ikke at hun skal have lov til det, men det vil jo nok ske på et tidspunkt) Lige nu hvor hun er ufarlig opfører han sig som han plejer smiley

    I starten sov Katja i sin lift inde hos os i soveværelset, om natten var der så forbudt for katte derinde, han kunne dog godt kommer ind om morgenen hvor vi alligevel halvsov..

    Nu sover Katja i sin egen seng på hends værelse.. Jeg har forsøgt at gøre værelset kattefrit, men det hænder af og til han går derind, i sær når vi er der smiley

    Rottweiler kan så godt stoppes verbalt, men tror det bliver værre når Iso kommer, hun skal lige lære hvad mine lyde betyder fær jeg kan stoppe hende verbalt smiley

    Felis F - jeg har så en venidne der bhavde en kat der lagde dig på halsen af hendes barn, så barnet ikek kunne få vejret, så det er noget der kan ske, men det var også en MEGET kælen killing, hun valgte at finde et andet hjem til katten inden det gik helt galt


Kommentér på:
Baby og katte..? Hjælp..

Annonce