{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.581 visninger | Oprettet:

Fremmede katte gennem kattelemmen {{forumTopicSubject}}

jeg har i de seneste 2 måneder haft besøg af nogle fremmede katte. de kommer helt ind i mit hus gennem min kattelem, mine egne 2 katte er meget forvirret og nervøse og tør heller ikk gå uden for hvis jeg ikke er hjemme. jeg har ikke lyst til at lukke dem inde om natten og heller ingen halsbånd
- hvad skal jeg gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmede katte gennem kattelemmen
  • #1   21. jan 2009 kan du finde ud af hvis katte det er?? Så kan du jo pænt bede folk om holde deres katte på egen jord. Ellers kan du hegne din have ind, således at ingen kat kan komme ind. De kan så heller ikke komme ud, men du sikrer dine katte et trygt udeliv, du overholder selv reglerne med at katte skal holdes på egen jord, plus du får ingen fremmede katte ind.

  • #2   21. jan 2009 mange tak jeg vil prøve at finde ud af hvem der eger kattene men det kan nok ikk hegne haven ind hehe

  • #4   21. jan 2009 Hej Christine

    jeg vil få en kattelem med magnet på - så KUN dine katte kan gå frem og tilbage. Den koster lidt, men er sikkert godt givet ud

    mine forældre har også haft samme problem - fordi naboernes katte ville ind og æde deres birmaers dejlige kvalitetsmad

    Så det fik min mor stoppet ved, at den fremmede kat var i baggang - døren blev lukket og uden for kattelemmem blev der stillet en stor balje vand - så skræmte de den stakkels kat så meget, så den drønede ud af lemmen igen....og ned i baljen....de har aldrig haft besøg af den siden....

    Måske lidt synd for katten, men alternativ var, at den jo flere gange har fået stor står, fordi mine forældres katte går agurk på den fremmede kat...så pest eller kolera...og så finder jeg den sidste metode m ed vand mere human for den

    Hilsen Heidi og birmabanden


  • #5   21. jan 2009 hej mange tak for svarene, jeg har ikke lyst til a få kattene fanget eller at mine egne skal gå med halsbånd, men tror den der med vand ville virke, det må jeg prøve af i nat

Kommentér på:
Fremmede katte gennem kattelemmen

Annonce