4.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Glemt p-pille - allerede på vej i løb? Glemt p-pille - allerede på vej i løb?

Vi glemte at give vores katte p-piller i går. Kan det virkelig passe at den ene allerede er på vej i løb? Hun viser tydelige tegn på at hun er på vej i løb... Kan det virkelig gå så stærkt at hun allerede er på vej i løb i dag?

Før hun fik p-piller gik hun i løb hver 14. dag, så hun er ret heftig:)

mvh Pia

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glemt p-pille - allerede på vej i løb?
  • #1   24. jan 2009 uha.. det er godt nok træls når de er i løbetid så hurtig efter hinanden smiley De kan blive stresset af det... så hvis jeg var dig, ville jeg få hende neutraliseret, medmindre i vil have killinger på hende i den nærmeste fremtid.. smiley Det vil være det bedste for hende smiley

• #3   25. jan 2009 <i>Hvis det er igår du har glemt det, er det så virkelig for sent og give den ?? min dyrelæge sagde at man helst skulle give samme dag, men hvis man glemte en dag så skete der ikke så mget ved at give dagen efter

• #4   25. jan 2009 Der er forskel på hunkatte.
    Hos nogle af dem ligger løbetiden og "lurer" lige om hjørnet på dagen for p-pille, og jeg ved, det er brugt at give dem p-piller f.eks. hver 5. dag.

Andre igen kommer først i løbetid flere uger (måneder) efter sidste p-pille.

Din hunkat hører så til den første kategori, så jeg ville give hende sin p-pille, hvis der vel at mærke ikke er risiko for, hun bliver parret, hvis hun går i løb.

• #5   25. jan 2009 Ja, det kan virkelig passe, da der er nogen katte der går nemt i løbetid, jeg havde en kat, jeg måtte give p piller hver 4 dag...

• #6   25. jan 2009 jeg havde også en som skulle ha p-piller hver 5 dag... nu er hun stereliseret... men hvis hun er i løb, anbefaler min dyrlæge 1 p-pille 3 dage i træk, så skulle i være tilbage på rette kurs...

• #7   25. jan 2009 Betina, det kan give en bragende underlivsbetændelse at stoppe et løb med p-piller, jeg vil fraråde at gøre det.....
    taler af erfaring

• #8   25. jan 2009 Tak for svar...

Hun skal ikke neutraliseres lige pt, da hun snart skal prøve at have killinger...

mvh Pia

• #9   25. jan 2009 haneben - er det rigtigt ??
    Det har dyrlægen rådet mig til flere gange... da det så gik galt at lucky blev gravid blev hun stereliseret ...
    anede ikke det kune give dem underlivs betændelse, men p-piller er jo ikke det bedste, det ved jeg...

• #10   25. jan 2009 Ja, det er rigtigt....prøv at søge på p-piller i trådene så kan du sikkert få flere oplysninger

Kommentér på:
Glemt p-pille - allerede på vej i løb?

Annonce