{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

hunkat, virkelig underlig! {{forumTopicSubject}}

Er slet ikke i tvlvl om at min hunkat er i løbetid, men noget andet der irritere mig er at hun er begyndt at tisse på vores seng, og oppe på køkkenbordet!!

Hun er normalt MEGET renlig, og går altid i sin kasse....men åbenbart ikke mere...

Andre der har disse/ lignende problemer med deres hunkatte når de er i løbetid??
Og nogen der ved hvad man kan gøre for at få dem til at holde op??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunkat, virkelig underlig!
  • #1   25. jan 2009 Nogle hunkatte bliver urenlige i deres løbetider - det holder op, når løbetiden holder op. Det bedste at gøre ved det er at neutralisere hunkatten, så hun ikke kommer i løbetid.

• #2   25. jan 2009 min hunkat gjorde det samme i hendes løbetider.. men det var bare alt der lå på gulvet der var hende "favorit-steder" smiley Det hjalp så meget at få hende steriliseret smiley Hun har aldrig gjort det siden!! smiley

• #3   25. jan 2009 Min første britepige var et svin uden lige i sine løbetider,hun tissede og strintede alle vegne og tabte sig rigtig meget.
    Det kulminerede med at hun strintede mig i hovedet mens jeg lå og sov...
    Så var det slut !!
    Hun blev steriliseret og foruden at hun stoppede med svineriet,så tog hun også 600 gr. på den følgende måned,så det var det bedste der kunne ske for hende - og mig smiley !!

• #4   25. jan 2009 Glemte at nævne,at uden for løbetiderne,så var hun 100 % renlig.

• #5   25. jan 2009 Det er naturlig adfærd for en fertil kat. Neutraliser og problemet vil højest sandsynlig forsvinde.

• #6   25. jan 2009 okay, troede godtnok ikke at det ligefrem var helt normalt at de gjorde det X)
    for det er da godtnok irriterende.....så skal jeg da vidst have hende en tur omkring dyrlægen, det er da helt sikkert smiley

• #7   25. jan 2009 Dette er fundet vedr. urinmarkering:
    Når en kat strinter, kan det enten skyldes, 1) at den forsøger at tiltrække katte af det modsatte køn, eller 2) at den vil markere sit territorium eller 3) den bliver usikker – f.eks. fordi der er en ny lugt, en fremmed kat eller en ny hund i området.

Både han- og hunkatte kan finde på at strinte. Problemet optræder dog hyppigst hos hankatte. Det er naturlig adfærd for katte at strinte. Løsningen på problemet er ikke opdragelse. Hvis katten strinter for at tiltrække det modsatte køn, kan problemet afhjælpes ved neutralisering.

• #8   25. jan 2009 Jeg synes at du skal få hende stereliseret, hvis du ikke har pålaner om at avle på hende, da de ofte får meget stress hvis de ikke er neutraliseret og de så ikke skal bruges til avl.
    Og det er synd at de skal have stress hver 3 uge ca.
    Udover det så er jeg 99% sikker på at det vil løse problemet smiley

Kommentér på:
hunkat, virkelig underlig!

Annonce