{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Vaccination og orm {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..
Jeg ringer til dyrlæge imorgen, men kunne være en af jer kan besvare mit spørgsmål..
Første gang siri blev vaccineret gik der ca 1½ uge, og så gik hun rundt og hostede og havde lidt diarre, og jeg fik ringet til dyrlægen og begge kattene fik en milbemax ormekur..
Nu er siri blev vaccineret for anden gang her for 1½ uge siden, og hun er nu begyndt at hoste igen..
Så jeg har egentlig et spørgsmål.. Er det normalt sådan at katte får orm kort efter at de har fået vaccination? Når jeg tænker over det giver det meget god mening, at man går ind og piller ved immunsystemet ved vaccinationen og derefter får katten orm fordi det er nede efter indsprøjtningen.. passer det eller? (jeg fik ikke spurgt dyrlægen første gang)
Bare sådan så jeg næste gang (3. vaccination da hun ikke har haft sin mors antistofer) får en ormepille med hvis det sker endnu engang..
Jeg må indrømme, har haft kat før hos mine forældre som selvfølgelig havde orm engang imellem men den var jo også en huskat og udendørs, så jeg kan ikke rigtig se hvordan en kat som går indendørs får orm..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination og orm
Kommentér på:
Vaccination og orm

Annonce