{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte pension Odense
  • #1   2. feb 2009 Hmm, kender ikke et godt sted, men kender et sted du skal holde dig LANGT fra (har kun haft mine i pension en gang... og sikke en oplevelse)
    Dyrehotellet ved Ørbæk er ikke et godt sted.
    Vores små tøser havde stort set ingen menneskelig kontakt haft i den uge de havde været der. Da de blev hentet fik vi intet afvide om hvordan det var gået eller noget, og der lugtede ganske forfærdeligt dernede... Det var kun fordi vi kun havde 5timer inden vi skulle rejse at vi lod dem blive dernede. Ellers havde jeg taget dem med hjem igen.
    Ellers kender jeg ikke til andre steder her på Fyn eller i Odense. Men gør dig selv og katten den tjeneste at tage ud og se stedet forinden. Man kan få et godt billede af hvordan stedet ved at ganske godt besøg!


  • #2   3. feb 2009 Hej!

    Prøv kattens Værn i Odense.

    Med venlig hilsen Barbara H.


  • #3   3. feb 2009
    Eller odense dyrehospiltal

    http://www.odense-dyrehospital.dk/side3.php?p_id=8

    Se dog ikke ud til de har løbegårde desværre !


  • #4   3. feb 2009 jeg har brugt dem i årslev, og har et godt indtryk

  • #5   3. feb 2009 jeg bruger kun familie til pas af mine små kære. De skal blive hjemme hvor de er vant til at være, og for det meste kan jeg få min søster til at flytte hjem hos mig i den periode. Ellers tager min kærestes søster gerne imod dem, og hos hende har kattene været et par gange.

    Hellere de kommer ud hos noget familie, hvor der er ro på, og opmærksomheden falder på dem, end de skal ud hvor der er så mange katte. Det bryder jeg mig ikke så meget om.


  • #6   4. feb 2009
    Det er jo også fint nok hvis man har familie der kan passe ens katte.

    Jeg passer selv min søsters kat når de er på ferie, men jeg ville ikke kunne sende mine katte til min søster, da jeg ikke syntes de skal gå og passe på med at åbne døre og vinduer om sommeren, så mine katte ikke stikker af !

    Jeg har løbegård og vi er vandt til at tænker over hvad vi gør ang åbne døre osv.


Kommentér på:
Katte pension Odense

Annonce