{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Lidt plads - Spændende kattemiljø.. {{forumTopicSubject}}

Jeg får min lejlighed fra 1. Marts, men desværre er den meget lille.. 40m2 er hvad det kan blive til lige nu med så kort varsel (Jeg har lige boet hos udlejeren fra helvede, så dette er en akut flytning hvor jeg måtte tage hvad jeg ku få). Jeg har haft en del betænkeligheder ved at skulle tage mine 2 løver med til så lidt plads. Jeg har overvejet mulighederne for at give dem et andet hjem med en kæmpe masse plads som de fortjener, men jeg er nu nået frem til at det kan jeg simpelthen ikke.. Jeg er nok mere afhængig af mine "børn" end de er af mig, så selvfølgelig skal de flytte med mig smiley

Derfor vil jeg gerne have en masse råd/tips til hvordan jeg kan indrette mit lille nye hjem, så det også er et spændende sted for Emil & Linkin at være.. Jeg kan af gode grunde (pladsmangel!) ikke fylde hele lejligheden med gulv-til-loft kradsetræer og lignende, men jeg har en masse svæve-hylder jeg vil placere rundt omkring så de kan komme lidt op i højderne og udnytte pladsen på den måde.. Men hvad kan man ellers pryde hele herligheden med, så det bliver et rart sted for kattene? Alle råd og tips modtages med kyshånd..

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt plads - Spændende kattemiljø..
Kommentér på:
Lidt plads - Spændende kattemiljø..

Annonce