3.702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Katte fra internat? Katte fra internat?

Min søster vil gerne have sin første kat (indendørs kat) smiley og jeg har så foreslået hende en fra et internat, da de jo er neutraliseret og har fået orme + loppekur osv. smiley Men er der ikke noget med at der er en hjemmeside, hvor man kan se billeder af kattene? Jeg kan ikke finde den når jeg søger på google.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte fra internat?
  • #1   20. feb 2009 Prøv Inges kattehjem (: Ved ikke om man kan se kattene der, hehe.
    Men de er hele pivtøjet. Jeg har selv haft en fra Inges kattehjem. og det er super billigt, jeg gav 650 kr, og hun havde fået hele pakke. det er altså fedt (;

• #2   20. feb 2009 okay smiley Jeg prøver lige at se smiley Hun vil nemlig gerne have en der er renlig, når hun bor i lejlighed, men den skal jo også gerne være i spilop alderen smiley

• #3   20. feb 2009 alle killinger skal meget gerne være renlige når de er 12 uger ( også noget før) ellers er der noget i vejen med dem

• #5   20. feb 2009 Jeg havde lidt et problem med Lucki til hun var næsten 6 måneder, men der var intet galt, ud over at hun aldrig var blevet lært det der hvor jeg fik hende fra smiley Men det er så sjældent at der sker uheld nu heldigvis smiley

• #6   20. feb 2009 Søg på
    Kattens Værn
    Inges Kattehjem
    Dansk Dyreværn
    Dyrenes beskyttelse
    Dyreværnet Rødovre

Din søster bør lige overveje en ekstra gang, om hun skal have en kat i spilop-alderen (jeg går ud fra der menes killing). Hvis hun kun vil have én kat, så er en voksen kat, der er vant til at være inde- og enekat og som man ved trives med det et langt bedre valg.

Der er forresten også www.vildkat.dk

• #7   20. feb 2009 Er her nogen der kan huske hvad en kat koster fra kattens værn? Skal være voksenkat!

• #8   20. feb 2009 Du kan også søge på http://hittekilling.dk/

Det svinger lidt med prisen for en kat på internat - kommer an på i hvilken landsdel du bor i....

På dyrenes -beskyttelse.dk tager de 450,00 kr for bortformidling af kat i Brande og i Hillerød tager de 850,00 kr for bortformidling af kat/killing....

• #9   20. feb 2009 Det er i Aalborg, tror nemlig kun vi kar kattens værn.

• #10   20. feb 2009 Jeannette Z **På dyrenes -beskyttelse.dk tager de 450,00 kr for bortformidling af kat i Brande**

Jeg synes det lød så alt for billigt for en neutraliseret kat, at jeg lige måtte kigge: Det viser sig, at det er eksklusiv neutralisation. Man forpligter sig til at neutralisere for egen regning og får så 600 kroner af neutralisationsprisen refunderet.

• #11   20. feb 2009 Ja det er korrekt....men der er forskel på priserne, landet over...det samme gælder købt af hund. Jeg ved godt at kravet er at få det neutraliseret....mener dog ikke at det gælder hunde. MIne svigerforældre købte en hund på internat ( dyrenes beskyttelse) og han var lige kommet ind og var derfor ikke blevet kastereret.....det er han stadig ikke.

• #12   21. feb 2009 I hittekilling koster en killing 1050,- du får så en killing der er vaccineret, loppe og ormebehandlet, neutraliseret og øremærket..

Og det gælder i hele landet smiley

• #13   21. feb 2009 okay smiley Jamen der er jo bedre at give det mere for en killing, og man så ved at den er rask og har det godt smiley

• #14   21. feb 2009 vores lille bastian gav vi 450 for ved internatet i brande. og han er da neutraliseret.

• #15   21. feb 2009 Claus, han har vel været voksen så smiley ... og neutraliseret i forvejen.

• #16   21. feb 2009 Tinka D - eftersom katten er fra 2008 er den ikke voksen smiley

• #17   21. feb 2009 nej han er ret meget killing endnu, hehe. mener bestemt de sagde det var dem der havde fået ham neutraliseret.

• #18   21. feb 2009 Det er da kun glædeligt hvis internatet sørger for tidlig neutralisation smiley Måske de snart får opdateret deres hjemmeside så ...

Kommentér på:
Katte fra internat?

Annonce