{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Hjælper søges til ældre dames kat. {{forumTopicSubject}}

Dette er et akut opråb fra et andet forum. Jeg ved ikke om det er i den rigtige kategori, men ellers må i jo flytte det.

Min gamle (tidligere) nabo ( 83 år) har en dejlig hvid kat, som har været indlagt på landbohøjskolen pga manglende ædelyst, vægttab samt nogle balanceproblemer. Han er udredt for ALT der kunne være smitsomt - der er intet.
De mener han har haft en virus på balancenerven eller evt en lille blodprop.
Han kommer hjem i morgen mandag, har det meget bedre, spiser selv lidt ( men ikke nok) og spinder og klarer kattebakke og går omkring.
Den gamle dame elsker ham overalt på jorden, han er hendes livs lys - hun har ikke andre. Hun kan akkurat lige gå omkring i huset med en stok, ryster meget på hænderne og kan ikke bidrage med hjælp til kattens pleje.
Han kommer nemlig hjem med sonde - han har tabt 1/3 af sin vægt og skal suppleres med næringsrig sondemad for at komme til hægterne - og det kan hun ikke.
Jeg er flyttet til Hillerød i 2007 men har bistået med pillegivning, ormekure og dyrlægebesøg siden.
Jeg henter Bølle i morgen formiddag, men kan ikke magte flere ( 2 ) daglige besøg i Græsted for at give sondemad - jeg kommer gerne x 1 dagligt, men jeg skal jo også passe mit arbejde.
Er der nogen i Græsted/Helsinge området som vil give en hjælpende hånd til Bølle og hans ejer ?? Nogle gange aften, nogle gange morgen.

Det vil dreje sig om 1 besøg dagligt i 8-10 dage ( håber vi) hvor han skal have noget sondemad med engangssprøjte i sin sonde, som sidder ved halsen, det er ret enkelt.

kontakt da Vibeke 24 64 09 25

Eller i kan kontakte mig på pb hvis i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælper søges til ældre dames kat.
Kommentér på:
Hjælper søges til ældre dames kat.

Annonce