{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Positive oplevelser på KG?! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle, hvad har I haft af positive oplevelser på kattegalleriet?

Dette er lidt et "modsvar" på den umiddelbare store andel, der synes, at stemningen herinde kan blive for negativ.
Så...hvad kan I godt lide? Hvad bruger I tid på herinde?

Alle (positive) svar er velkomne! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positive oplevelser på KG?! :)
  • #1   23. feb 2009 Hej Mette smiley

Jeg kan godt lide at se folks katte og synes det er hyggeligt at skrive en lille hilsen. Og det er også altid dejligt at få en hilsen til en af sine missere.

Og så kan jeg godt lide en god debat, så jeg kikker ofte emnerne igennem herinde for at se om det er noget spændende at diskutere smiley

• #2   23. feb 2009 Jeg er stor fan af ny viden, gode råd og forbedring af kattevelfærd og status.

• #4   23. feb 2009 det jeg godt kan lide ved at være oprettet her, er:

hvis du er i tvivl om noget kan man altid spørge og som regl er der nogle der har oplevet noget lignende.
    Hvis jeg mangler nogle at snakke med er der også gerne nogle herinde der svarer.
    Og f.eks. nu hvor jeg prøver at arrangere en ferie i det jyske. så ved man at herinde er der folk fra alle egne af danmark.

så overordnet er det at man kan få hjælp/ svar på hvad man nu har på hjertet.

ps selvfølgelig bliver man også altid stolt over at få en lille kommentar på ens katte og jeg kigger også ofte på andres smukke katte

• #6   23. feb 2009 Jamen, jeg er jo enig ;o)
    Jeg har det på samme måde, som jer andre.
    Det er dejligt, at man altid kan få et godt råd herinde, en sjov historie, en god debat, en kommentar til sine katte, kan kigge på de andre små mislinger, give en kommentar og en god bedømmesle.
    Jeg har heldigvis mange gode positive oplevelser herinde. Der er altid nogle herinde, som kan give et råd eller lign.

• #7   23. feb 2009 Og skulle der forresten være en tråd, hvor folk ikke er særlig flinke, så kan man jo også lære af det. På godt og ondt!

• #8   23. feb 2009 hej

Jeg kan kun sige, at jeg folk herinde taknemmelig for at de støttede mig, da jeg var helt nede i kulkælderen ... (sygdom, en venindes kamp for livet, en vens død og eksamen oven i det hele på en gang) ...
    Jeg synes folk er gode til at bakke en op i svære tider (bortset fra en gang hvor min bror kørte galt, og folk misforstod mit oplæg...) Men pyt...

• #9   23. feb 2009 Hejsa
    jeg har ikke haft kat, før jeg fik som voksen. hvilket betyder jeg ved ikke så meget om katte. herinde på KG har jeg modtaget mange gode råd, når jeg har været i tvivl om noget. og har lært meget ,også ved at læse andres tråd. jeg er også med i nogle grupper, og det er rart at man kender folk der er med i samme gruppe.

• #10   23. feb 2009
    Synes det er super skøøøøøønt, at der er så mange der vil komme med råd eller gode idéer til det man nu engang har brug for hjælp til.
    Jeg er med i flere grupper, (ikke lige aktivt i alle) men det er rart at føle et tilhørsforhold her på KG.
    Jeg er herinde hverdag... kan slet ikke lade være!

• #11   23. feb 2009 Hvad der virkelig er positivt er når der gåes til dyrlæge med en syg kat og meldes tilbage. Ingen herinde er mig bekendt dyrlæger - og var de ville de nok se katten alligevel

Det modsatte er der desværre alt for meget af - det kan ind imellem kræve noget frustration, det man lægger øjne og følelser til

• #12   23. feb 2009 Jeg fik meget støtte og gode råd herinde, da min ene kat var syg.
    Jeg havde været ved dyrelæge, men min kat ville stadig ikke tage mad og væske til sig sidst på eftermiddagen. Så jeg spurgte efter råd herinde om hvordan jeg skulle få noget i ham.
    Jeg var til dyrelæge med ham i et par dage og på tredje dagen friskede han op og tog selv mad og væske til sig.
    Det første jeg gjorde, var at skrive inde i tråden, at nu havde han det godt og tak for hjælpen.
    For det er det mindste man kan gøre, når der er nogle der er så rare at bruge tid på at hjælpe.

• #13   23. feb 2009 jeg har det rigtigt godt med at jeg kan komme herind og få hjælp og gode råd når jeg er i tvivl omkring min lille kat...
    så er folk der altid når jeg har brug for hjælp. det er rigtigt rart.

• #14   23. feb 2009 hvor dejligt at logge på og finde denne tråd smiley

Jeg har mnødt en masse søde mennesker, fået et netværk i forhold til udstillinger osv, fået gode råd om adfærd osv.

intet mindre end tre gange er mine misser sluppet for at lide af ubehagelige lidelser fordi jeg har talt med folk herinde der har kunne bakke mig op i min bekymring, og lige så mange gange er de sluppet for et unødigt dyrlægebesøg fordi deres mor er blevet beroliget herinde.

Jeg tager aldrig de råd jeg får herinde som noget defenitivt for som lis påpeger er vi ikke dyrlæger, men man kommer langt med erfaring, og ved den mindste utryghed kan man så supplere ved at ringe til dr.dyr.

Tak til jer alle for at være her når mine dyrebareste "ejendomme" har det skidt. der er intet der gør mere ondt på en, end når ens elskede har det skidt, og jeg er sparet for en del af den smerte ved at være her og kunne dele bekymringer med jer andre.

• #15   23. feb 2009 jeg har engang fået hjælp da jeg havde en fødsel igang. og jeg blir ALTID så nervøs når mine guldklumper skal føde. så er det rart der er nogle online, klar til at hjælpe/vejlede smiley

Mange tråde er gode, da man oftes kan lære noget af alle de forskellige folk med forskellige meninger der nu engang er her på KG..

:))

• #16   23. feb 2009 jeg syns bare det er dejligt at komme herinde og få gode råd på både godt og ondt og at læse alle de gode indlæg folk kommer med .
    Og så er der jo alle de skønne katte herinde og mennesker.

Kommentér på:
Positive oplevelser på KG?! :)

Annonce