Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er i løbetid og spiser ikke noget.
  • #1   3. mar 2009 skal du bruge hende til alv?? hvis nej så skulle du måske overvej at steriliser hende...

• #2   3. mar 2009 Det er meget stressende for katten, få hende steriliseret.

• #3   3. mar 2009 Jeg kan se, at din kat er fra 2006.
    Har hun altid fået lov til at have løbetider uden hverken p-piller eller parring.

Hvis det er tilfældet, skal du vide, at hunkatte, der har gentagne løbetider uden parring, som regel danner cyster på æggestokkene, fordi nogle af de æg, der sidder parat til frigivelse, ikke altid går til grunde.

Til sidst kommer hunkatten i en tilstand af kronisk løbetid, og det tærer både fysisk og psykisk på hende. (En sådan hunkat kan faktisk til sidst blive nærmest sindssyg).

Forestil dig for øvrigt, hvordan du selv ville have det, hvis du kronisk var glubende sulten og ikke fik noget at spise - ikke rart vel?

• #4   4. mar 2009 Du risikerer at hun dehydrerer. Få hende steriliseret med det samme. Det kan hun sagtens selv om hun er i løbetid. Man skal bare huske at sige det til dyrlægen, for det kan være risiko for at hun bløder lidt mere. Det betyder intet, når bare dyrlægen ved det smiley
    Nej, katten har det ikke godt når den er i løbetid og der intet bliver gjort.

• #5   4. mar 2009 min har lige været i løbetid, og vil også blive steriliseret snart.

hun spiste heller ikke det helt vilde, så jeg gav hende noget dåsemad, så hun også fik lidt væske med maden. køb hills de små dåser, der er flere forskellige smagsvarianter, og det er det bedste til din kat. der får katten den næring den har brug for ved siden af tørkosten. det er også sjældent at en kat kan holde sig fra hills pga det smager så godt for katten (det er min erfaring)

Kommentér på:
Min kat er i løbetid og spiser ikke noget.

Annonce