1.442 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Min kat er i løbetid og spiser ikke noget. Min kat er i løbetid og spiser ikke noget.
Min kat er i løbetid ,har været det i ca 14 dage nu,mit problem er hun ikke spiser noget, da hun har travlt med og gå og bræææe..Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre. MVH Diane
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Har hun altid fået lov til at have løbetider uden hverken p-piller eller parring.
Hvis det er tilfældet, skal du vide, at hunkatte, der har gentagne løbetider uden parring, som regel danner cyster på æggestokkene, fordi nogle af de æg, der sidder parat til frigivelse, ikke altid går til grunde.
Til sidst kommer hunkatten i en tilstand af kronisk løbetid, og det tærer både fysisk og psykisk på hende. (En sådan hunkat kan faktisk til sidst blive nærmest sindssyg).
Forestil dig for øvrigt, hvordan du selv ville have det, hvis du kronisk var glubende sulten og ikke fik noget at spise - ikke rart vel?
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 135
Nej, katten har det ikke godt når den er i løbetid og der intet bliver gjort.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
hun spiste heller ikke det helt vilde, så jeg gav hende noget dåsemad, så hun også fik lidt væske med maden. køb hills de små dåser, der er flere forskellige smagsvarianter, og det er det bedste til din kat. der får katten den næring den har brug for ved siden af tørkosten. det er også sjældent at en kat kan holde sig fra hills pga det smager så godt for katten (det er min erfaring)
Min kat er i løbetid og spiser ikke noget.